Nu har jag sett senaste avsnittet och måste få ur mig. Läste inläggen här under dagen och håller med om typ allt!
Mysis och finis- lite oväntat språkbruk från Urkban. Men mycket hellre det- om han kan sluta säga ”min kvinna”.
Max och Belinda verkar tro att dom är lite bättre människor än andra. Men det är väl ofta så med personer som blivit upplysta a la konspirationsteori. (Blinkar Max någonsin när han pratar? Det gör nog inte Urkban heller när jag tänker efter. Kanske därför dom ser så läskiga ut?)
Det känns som det är väldigt sällan jag reagerar på klädsel men det är verkligen som att Sasan glömt en överdel.
Experterna. Herregud, är dom egentligen skådespelare eller bara dumma? HUR kan dom vara förvånade över männens svar på om män och kvinnor kan vara vänner? Dom har väl gjort ett grundläggande jobb innan dom matchar folk? De där värderingarna behövs nog inget djupgående arbete för att upptäcka. ”Det finns studier som visar att begränsa sin partners relationer inte är sunt”. No shit. Vilken tur att experterna är med. Lite sena på bollen bara.
Jag känner mig också sekundärkränkt å alla vettiga mäns vägnar när Sasan, Max och Urkban berättar om HUR MÄN ÄR!
Yasmin och Felix växer, jag gillar verkligen dom. Och kul att se hur nära Sara och Gabriel har kommit varandra
Jag orkar för övrigt inte en säsong till av godiskodord för sex

är redan traumatiserad av ”äta din goda glass”

från förra säsongen. Och ”experterna” som hakar på, så himla töntiga.
Slut på rant.