Varför ?!

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

lemonlime1

Trådstartare
Varför kan inte han jag har kontakt med av till bara stå för att han bad sin kompis kontakta mig förut ?! Hans kompis kontaktadr mig på snapchat och fråhadr hur jsg mår , om jag har känslor för han jsg hsr varit sv ocj på med , pm jag kan skicks bild , jsg skickadr en enda selfie sen ville kompisen att jsg skulle skicka mer bilder... jag misstänker att han jsg har varit sv och på med sa till sin kompis "ksn du kontakta en tjej åt mig hon heter såhät på snap, försök flörts med henne och be henne skicks bilder skicks bilderna till mig sen och säg vad hon svaradr på dina frågor" . Vi hsr tjafsat om detta nu att jsg inte tycker om att hans vänner kontaktar mig och jsg har varit tydlig med honom att jsg inte tänker skickw nakenbilder ellet hs videosex eller nåt annat med hans vänner hsn påstår att hsn inte vem killen som kontsktat mig är vilket bsrs är skitsnack , kompisen sa till mig stt dom hadr känt varandra i 12 år och jag ser stt dom hsr gillat varandras bilder på fb. Jsg tror hsn bad sin kompis kontaktw mig för stt han vet att jsg har varir arg på honom och att hsn vet att jsg kanske inte svarar om han hör av sig själv. Detta är dock en stor anledning till varför vi btåkar och inte har nån kontakt just nu. Jag tycker bara hsn ksn erkänna ja jag bad hsn kontakta dig och ja jag har fortfarande känslor för dig mrn icke det går tyfligr. Inte att erkänna. Det retar även upp mig att han kollar mina stories på sociala medier när hsn säger att han inte vill ha kontakt... jag vill hata honom men det gör jsg inte ich kommer aldrig göra meb jsg är trött på att spela spel och att han kommer och gåt fram och tillbaka. Jag är fortfarande intresserad av honom och ksn ge han en sista chans men då dåf hsn sluta med spela spel och höra sv sig djäkv och inte via vänner. Hsn känns rätt omogen just nu fast han är 29 år... varför håller hsn på såhär ?! Jag blir tokig det går inte att prats med han förtillfället det är dom att prats med en vägg ham fattar ingenting att jsg blir upprörd och ledsen av hans beteende

Du spelar ju en massa spel och skickar runt bilder på dig själv till vem som än frågar, så du spelar med och sitter sen och klagar.

Blocka honom och när hans vänner frågar säger du att du inte vill prata om honom.

Sen låter du bli att kontakta honom.

Samtidigt går du och pratar med någon om dina känslor så du kan gå vidare
Jag har inte ens försökt kontakta honom på länge men jsg kände stt jsg var tvungen att göra det härondagen för jsg ville tala om föe honom att hans vänner kontaktst mig och att jaf inte uppskattae der så vsr tvungen att sätta ner foten och säga åt han

Du gör ditt liv betydligt mer komplicerat än det behöver vara.
På vilket sätt då ? Det är ju hsn som dyker upp som gubben i lådan och gör saker krångliht och gör mitt liv komplicersr när jag föraökwr gå vidare med mitt liv , uppenbarligen kan han inte låta mig va ifred av nån anlednibg efteesom han kollar stories och helt plötsligt konkraktar mig efter flers veckor eller månader....

På vilket sätt då ? Det är ju hsn som dyker upp som gubben i lådan och gör saker krångliht och gör mitt liv komplicersr när jag föraökwr gå vidare med mitt liv , uppenbarligen kan han inte låta mig va ifred av nån anlednibg efteesom han kollar stories och helt plötsligt konkraktar mig efter flers veckor eller månader....
Men släpp karln, bry dig inte. Svara varken honom eller hans vänner, gå vidare bara.

Jag tycker inte att det du beskrivit låter som en sund eller ens särskilt rolig relation. Jag har svårt att se att något positivt kan komma därifrån, hur man än vänder och vrider på det. Jag säger blocka, glöm, och gå vidare.
Jag ver att det inre är en sund relation och har inte påstått att den är det heller men ibland säger hjärtat ja fast hjärnan säger nej..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Drunknar i sambons känslor
  • Ledsen tjej
  • Aldrig haft en pojkvän
  • Mötas i olikheter?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund