Bukefalos 28 år!

Gymnasium.

attempt

Trådstartare
Det är snart dags för mig att bli fri från skolan och söka in till ett gymnasium, men så sitter man där med tusentals olika och får panik för att man inte vet vad man ska välja. Så jag börjar i god tid .
Finns det något westerngymnasium i sverige? Eller ett gymnasium som man kan bli hästmassör och hästterapeut?
Tacksam för svar. :)
 
Sv: Gymnasium.

Jag vet inte om det finns någon specifik western , men det finns ju hästlinjer på många ställen , eller naturbruksgymnasium .

Ska själv nu välja, och funderar på om ja ska välja hästlinjen, verkar roligt :d :)
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 777
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
219
Senast: manda
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
806
Senast: GoLightly
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 859
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp