Hackigt och segt Buke?

Bukefalos 30 år!

Sryoqwe

Trådstartare
Senaste dagarna har Buke varit väldigt krångligt för mig. Det kan tänkas vara min telefon, den har en del åsikter och ofog för sig, men den är hyfsat okej med andra forum medan Buke knappt går att använda ibland.

Är det någon annan som har problem?

Jag har haft problem när jag scrollar upp eller ner för fort, då fastnar sidan och liksom studsar på stället nån sekund. Sen har det även varit instabilt åt sidorna, så jag kunnat ”flytta” skärmbilden till höger eller vänster. Jättekonstigt.

Har en iPhone, surfar på Safari.

Jag har problem med responsiviteten.
Kör på padda i stående läge men sidan fastnar ofta i layouten för liggande läge.

På min mobil kan jag ibland inte klicka på nåt, händer inget. Måste uppdatera sidan och sen kan det funka. Händer bara på buke att det inte går att klicka. Varit så senaste veckorna.

På min mobil kan jag ibland inte klicka på nåt, händer inget. Måste uppdatera sidan och sen kan det funka. Händer bara på buke att det inte går att klicka. Varit så senaste veckorna.
Samma här. Klickar på en länk, länken ”blinkar till” men inget händer. Är också bara på buke det händer.

Jag har problem med att öppna trådar längst upp på sidan. Får klicka på någon längre ner, gå till tillbaka och klicka igen. Går inte att bara uppdatera sidan för att det ska funka.

Har inte kunnat skriva i någon tråd flera gånger

Det blev långt uppehåll här med, provade tom att slå av adblockern om det kommit nån smyguppdatering som krockade. 😅

Men nu funkar det som vanligt även med adblockern på så det var väl nånting annat som skedde bakom kulisserna. Inga problem med att det hackar eller laddar segt.

Jag har haft problem när jag scrollar upp eller ner för fort, då fastnar sidan och liksom studsar på stället nån sekund. Sen har det även varit instabilt åt sidorna, så jag kunnat ”flytta” skärmbilden till höger eller vänster. Jättekonstigt.

Har en iPhone, surfar på Safari.

Nu blev det såhär igen!

IMG_9066.webp

Har android och chrome, samma grej att det går att flytta i sidled.
Känns inte som den anpassas till skärmens bredd så spm det gjorde innan.

Har även problem att komma in i trådar ibland (på nytt-sidan) då inte hela rubriken verkar vara klickbar, utan bara den vänstra tredjedelen-halvan.

Tror det kom typ samtidigt som det ändrades så att man måste scrolla upp för att menyn ska bli synlig?

Liknande trådar

• Varför skriver du på Bukefalos?
  • Vill ni hjälpa mig med en ny "Bukeroman"?
  • En hund till?
  • Flera timmars nertid

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12