Bukefalos 28 år!

Hade ni polisanmält??????

Sv: Hade ni polisanmält??????


Ja kanske, men oj så effektivt det är! :D :angel:

Det är många som bor häromkring som inte längre släpper sina "tickande" bomber hur som helst.
 
Sv: Hade ni polisanmält??????

Tack för alla svar.
Jag tänkter börja med att skriva ett brev till ägaren där jag tänker kräva att han har sin hund kopplad. Annars kommer jag att polisanmäla händelsen. I såfall kommer ett annat par oxå göra en anmälan om att den gett sig på deras hund. Men vi börjar med ett brev så ägaren har en chans att rätta till sitt misstag.
Och att gå en annan väg tänker jag inte göra för jag betalar oxå vägskatt :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har fått ett problem.. I närheten bor ett en knarkarfamilj med hur många problem som helst och polisen är där typ en gång i veckan...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Leoni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 995
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 998
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 851
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp