Hästtjuvarna identifierade

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hästtjuvarna identifierade

Nu har du tolkat texten fel igen. Jag har skrivit att han gjorde massa saker i smyg när ingen vuxen såg, och sånt är ganska vanligt när det gäller bárn. Jag har inte skrivit att ingen vuxen såg snatteriet. Och som sagt, vi har mycket på fötterna innan vi reder ut saker och ting....
Jag måste fråga dig då Ginnies om du tycker det är okej att barn mobbar andra barn, eftersom det oftast sker i smyg utan att vuxna ser det. Du tycker då synd om den som mobbar för att den hängs ut och blir utpekad utan att någon vuxen har sett. :confused: Och skolpersonalen bara tror på den som har blivit mobbad! Du vet vilka konsekvenser mobbing kan få.
Konstigt sätt att se på saken! Och kom nu inte och säg att det inte är samma sak och inte går att jämföra...:angel:

Och jag som lärare anstränger mig verkligen för att inte ha favoriter även om man stup i kvarten blir anklagad för det. P g a att vissa elever behöver man aldrig säga till. De gör alltid sitt bästa och sköter läxor mm. Medan andra får man tjata och gnata lite mer på.
Den här killen var jättecharmig och trevlig i klassrummet och därför blir det lite extra tråkigt när han gjorde saker i smyg och gömde sig bakom ett charmigt leende. Uppbackad av föräldrarna...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några...
45 46 47
Svar
923
· Visningar
40 331
Senast: Mistimed
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSK) Har man vunnit dressyrtävlingen i Stockholms International Horseshow fem gånger, varav tre i rad, har man förstås högt ställda...
Svar
0
· Visningar
651
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSK) Att fotografera hästar är knepigt. Det är sällan de står stilla och poserar tills bilden är tagen. Så Johanna Sarkar, 14-årig...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Kellog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp