Bukefalos 28 år!

hästtransport

Sv: hästtransport

Jag läste rapporten ordagrant där man anser att studierna visade att:
förekomst av kolmonoxid i transporterna kan undvikas genom att tilluftsdonet placeras framtill och har en sådan utformning att luften trycks in och bildar ett övertryck i transporten.

Mer finns här.http://64.233.183.104/search?q=cache:GTsBp9zayRIJ:www.jbt.slu.se/publikationer/exjobb/Exjobb-11_sammanfattning.pdf+kolmonoxid%2Bi%2Bh%C3%A4sttransport&hl=sv&gl=se&ct=clnk&cd=1&lr=lang_sv&ie=UTF-8

Ber om ursäkt för länken...min dator är av stenåldersmodell och det funkar inte att lägga länk över en text:crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 495
Senast: Calmiche
·
Hemmet Nu är jag ute i god tid, men men! Nästa år skall lägenheten säljas, vill så klart få ut så mycket som möjligt för den och undrar lite...
2
Svar
20
· Visningar
5 182
IT & mobiler Hej! Jag har de senaste dagarna fått upp följande sida mitt i mitt Buke-surfande och undrar om det är något jag borde göra något åt...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Mineur
·
Hundavel & Ras Hej alla bukare! (Ja, detta är tyvärr en till rastråd ;)) Läget är sådant att jag är på jakt efter rasen för mig, eller nått sånt, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 425
Senast: Explorer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp