Hållbarhet köttfärs - igen

Och, beroende på mottagarens idé om intimhygien, en massa andra "mysiga" saker :p
Ew.. Ja, såklart. Tackar gudarna att min sambo säger nej om han själv tänker att det inte är någon trevlig upplevelse pga tillfällig
Jag med. Skulle jag slänga all mat jag glömmer framme skulle jag bli ruinerad. :o

Men jag inbillar mig att vegetarisk mat ändå inte har några av de där elaka köttbakterierna, så det så. :grin:





Jupp. Det fattar ni väl att saker som är natuuuuuuuuuurliga är bra för en? :confused:
Jag vågar inte klicka på länken. :D

@athena_arabians stackars din mamma :o i det läget hade jag kastat en tidning och en bok över otyget och lämnat över ansvaret till barnets pappa... eller anticimex i värsta fall :rofl:
 
Jag hade en djurägare som på fullaste allvar trodde att hundars saliv var bra på sår. Jag och kollegan försökte förklara men det blev mest :banghead:
Hm.. Ja nog för att jag hört att hundar ska vara ganska rena i munnen men att slicka i sår känns väl sådär, dels för att det retar och sen att det inte är tillräckligt rent för att man ska vilja ha dit saliv. Gissar att det handlar om användande av tratt?
 
Hm.. Ja nog för att jag hört att hundar ska vara ganska rena i munnen men att slicka i sår känns väl sådär, dels för att det retar och sen att det inte är tillräckligt rent för att man ska vilja ha dit saliv. Gissar att det handlar om användande av tratt?
Det började så, sen urartade det till att djurägaren sa att det gjorde rent sår även på människor.
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 974
Senast: Enya
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 692
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 053
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 062
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp