Hållbarhet köttfärs - igen

Heh.. Därför skaffar man katt som inte ens äter köttfärs och än mindre lagad! :D

Mamma har, på tal om djur, en hund som är extremt tokig i socker. Såpass att hundskrället slickade rent sockerskålen när jag skulle sockra julgranens vatten :mad: Hunden stod vid ett tillfälle på bordet och tog för sig av godisskålen någon lämnat där för en kort stund. Schäfer dessutom. Inte den lilla jycken direkt.
Roligare är @Migo s tråkiga hundar i alla fall. Bryr sig inte om en balja nylagad köttfärssås men ta fram skock får och de går i lyckokoma och börjar smyga runt i lågläge.
 
Nej.

Det här är ett DISKUSSIONSFORUM. DU kan inte styra vad andra vill diskutera.O_o












:love::love::love::love::rofl:;)
Men DRICKA URIN??? :nailbiting:

Och finns det någon gren av alternativmedicinen jag hade missat? Urinterapi? Är det vad urologerna gör? De smakar på folks urin för att ställa diagnos, sedan späder de ut urinen så att den blir STARKARE och får ett MINNE och sen får den sjuke dricka sitt urin igen och bli FRISK? Vavava?
 
Men DRICKA URIN??? :nailbiting:

Och finns det någon gren av alternativmedicinen jag hade missat? Urinterapi? Är det vad urologerna gör? De smakar på folks urin för att ställa diagnos, sedan späder de ut urinen så att den blir STARKARE och får ett MINNE och sen får den sjuke dricka sitt urin igen och bli FRISK? Vavava?
Jag vet inte. De urindrickare som jag stött på hade mer nytta av Haloperidol. Intramuskulärt. (förvaras i kylskåp!)
 
Va? Nä? Finns det de som gör det?
Bäst att googla lite

Det medicinska namnet Diabetes mellitusbetyder ”Ökade urinmängder som smakar honung”. Precis, förr smakade läkare på patienternas urin. (Kostdoktorn)

I tibetansk traditionell medicin /.../ Patienten intervjuas av sin doktor, som i första hand studerar tungan och urinen, dess lukt, smak och färg. (Läkartidningen)


Det var det där med Tibetanska naturläkare jag hade i huvudet, men de är tydligen inte unika med att smaka på urinen.
 
Och finns det någon gren av alternativmedicinen jag hade missat? Urinterapi? Är det vad urologerna gör? De smakar på folks urin för att ställa diagnos, sedan späder de ut urinen så att den blir STARKARE och får ett MINNE och sen får den sjuke dricka sitt urin igen och bli FRISK? Vavava?
Grattis, du har hittat en ny gren :love:
Ut och missionera nu bara!
 
Men DRICKA URIN??? :nailbiting:

Och finns det någon gren av alternativmedicinen jag hade missat? Urinterapi? Är det vad urologerna gör? De smakar på folks urin för att ställa diagnos, sedan späder de ut urinen så att den blir STARKARE och får ett MINNE och sen får den sjuke dricka sitt urin igen och bli FRISK? Vavava?

Har ett svagt minne av att det var rätt stor hype på ett tidspunkt någon gång på nittiotalet omkring hur jäkla hälsosamt det var att dricka sin egen MORGONURIN :yuck:. Man skulle tydligen bli en riktig friskus av det :up:. Kommer dock inte ihåg vad det var för tjomme som hittat på det kostrådet (men sannolikt var hens favoritplagg en hatt av folietyp).
 
HUR MÅNGA HAR DU? :eek:

Tänkte surt att de där dricker säkert sin urin också. De slickar ju faktiskt på sin penis, det har jag sett med egna ögon. :meh: Men så kom jag på att då måste ju människor vara ännu äckligare för de slickar ju på andras penisar :confused:

Fantastiskt, tråden började med klassiska "kan jag äta det här fast..." och har nu svängt om till urindrickande och fellatio! :up: :rofl:
 
HUR MÅNGA HAR DU? :eek:

Tänkte surt att de där dricker säkert sin urin också. De slickar ju faktiskt på sin penis, det har jag sett med egna ögon. :meh: Men så kom jag på att då måste ju människor vara ännu äckligare för de slickar ju på andras penisar :confused:

Bara fyra av dem är mina. Och @athena_arabians det är en VORSTEH!

Men ja, vi är ganska äckliga. Förväntningar om att vi ska slicka på varandras könsorgan osv. Ytterligare ett skäl att ägna fritiden åt att göra chokladpraliner och klappa valpar istället för att dejta.
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 972
Senast: Enya
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 690
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 052
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 054
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp