HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Vi LLs var lite :confused::confused::confused: när @Hedinn avslöjade sina planer. Sedan försökte hon förtvivlat få mig och granny att säga vilket vi tyckte var bäst val av @Paddington och @cirkus. Som tur var befann inte vi oss i delfinstadiet, så vi vägrade konsekvent diskutera det hela!:rofl::love:

Den frågan gick inte att svara på. Hade man sagt "välj den du tror är ond". Det hade varit samma sak som att be henne välja cirkus . :p


Som LL har man fullt upp med att inte hinta.
 
Jag är lite nyfiken på, @Habina Vem valde du att lägga ditt beskydd på som du fick i sista paketet? Det står säkert i sammanfattningen, men jag orkar inte leta upp den nu. :o

Mig själv. :o För jag var osäker på om det var ängeln som skyddade eller jag som blev käkad andra natten. Så jag tänkte att OM de redan försökt käka mig en gång, så vet de att jag är välsignad nu. Alltså kanske de provar att käka mig igen. :nailbiting:
 
Och anledningen till att du fick just den spionradern var helt enkelt för att det var den enda som inte handlade om Ferrari. Och hennes roll kände du ju till. :laugh:

Ängeln skyddar Ferrari
Jägaren jagar Ferrari
Ulvarna käkar Ferrari
Siaren siar Ferrari

:rofl:
Ja den var underhållande :rofl:
 
Mig själv. :o För jag var osäker på om det var ängeln som skyddade eller jag som blev käkad andra natten. Så jag tänkte att OM de redan försökt käka mig en gång, så vet de att jag är välsignad nu. Alltså kanske de provar att käka mig igen. :nailbiting:
Kom på det igår, att det kanske vore bättre att ha skickat raden om vem ulvarna försökte käka. Å andra sidan, du hade ju aldrig skyddat bsf ändå.:laugh:
 
Alltså @Hedinn. Innan leken när vi funderade över rollerna så funderade jag lite över om 3 gissningar var för lite för tänk om det blir så att leken får en ond utan någonsom helst info. Det måste vara jätte tråkigt för den personen. Men då väljer Hedinn det jag var rädd för.O_o

Igår ställde P en typiskt Q fråga i goda lyan. :p.
 
Mig själv. :o För jag var osäker på om det var ängeln som skyddade eller jag som blev käkad andra natten. Så jag tänkte att OM de redan försökt käka mig en gång, så vet de att jag är välsignad nu. Alltså kanske de provar att käka mig igen. :nailbiting:

Jag var nära att avslöja att du redan hade ett skydd den natten :o

Jag trodde du missat att du förutom sian överlevde ett käk. Men innan jag hann svara kom jag tack och lov på att du trodde du blivit käkad den natten ulvarna misslyckades :D
 
Alltså @Hedinn. Innan leken när vi funderade över rollerna så funderade jag lite över om 3 gissningar var för lite för tänk om det blir så att leken får en ond utan någonsom helst info. Det måste vara jätte tråkigt för den personen. Men då väljer Hedinn det jag var rädd för.O_o

Igår ställde P en typiskt Q fråga i goda lyan. :p.
Tre gissningar är för lite, speciellt om det hade varit jag som hade fått rollen... :meh: :p
 
Jag var nära att avslöja att du redan hade ett skydd den natten :o

Jag trodde du missat att du förutom sian överlevde ett käk. Men innan jag hann svara kom jag tack och lov på att du trodde du blivit käkad den natten ulvarna misslyckades :D

Haha, inte lätt att vara LL. :p Men jag hade ju ändå inte skyddat blacksmithfarm för hon är OND. :rage:
 
Skämt åsido.

Hade inget emot att bli misstänkt för allt. Även om jag slet i mitt hår för att ni alla var tröga och inte fattade hur bra jag var.

Hade jättekul när jag argumenterade för mig själv. Blev jättesur på @FiaM som gick och drog med mig i fallet. Sen var jag hysteriskt paranoid mot alla fram tills Habina siade mig.

Sen trodde jag faktiskt du var ulv @Lobelia men efter att du totalt mosade mig första leken efter långt uppehåll så är jag lite rädd för att göra om det... -_-
 
Skämt åsido.

Hade inget emot att bli misstänkt för allt. Även om jag slet i mitt hår för att ni alla var tröga och inte fattade hur bra jag var.

Hade jättekul när jag argumenterade för mig själv. Blev jättesur på @FiaM som gick och drog med mig i fallet. Sen var jag hysteriskt paranoid mot alla fram tills Habina siade mig.

Sen trodde jag faktiskt du var ulv @Lobelia men efter att du totalt mosade mig första leken efter långt uppehåll så är jag lite rädd för att göra om det... -_-

Tro mig, du blev nog inte hälften så sur som jag blev på mig själv... Hade tänkt att gå in och ändra innan DL men det hände lite andra saker som gjorde att jag glömde bort det. :mad: :banghead: :meh:
 
Skämt åsido.

Hade inget emot att bli misstänkt för allt. Även om jag slet i mitt hår för att ni alla var tröga och inte fattade hur bra jag var.

Hade jättekul när jag argumenterade för mig själv. Blev jättesur på @FiaM som gick och drog med mig i fallet. Sen var jag hysteriskt paranoid mot alla fram tills Habina siade mig.

Sen trodde jag faktiskt du var ulv @Lobelia men efter att du totalt mosade mig första leken efter långt uppehåll så är jag lite rädd för att göra om det... -_-
Är jag så hemsk :cry: :devil: ?
 
Tro mig, du blev nog inte hälften så sur som jag blev på mig själv... Hade tänkt att gå in och ändra innan DL men det hände lite andra saker som gjorde att jag glömde bort det. :mad: :banghead: :meh:

Tyckte så synd om dig! :crazy: Jag hade ju ÄNTLIGEN börjat få med några på att ferrari var god och så offrar du dig och tar henne med dig. :banghead: Men det här var helt klart de ondas lek. :rofl:

Bara en sådan dum idé som dubbellynch?! :eek: Jag påpekade ju att det skulle vara två goda som rök. :arghh:
 
Förresten tror jag inte att ni vill att jag ska vara med och leka. Käk andra natten i förra leken (första efter ett längre uppehåll) och nu lynchad först. :arghh:;):rofl::rofl::rofl: (Nej, jag är absolut inte sur på riktigt, bäst att vara tydlig med det)

Tur jag går tillbaka i u-båtsläge igen nu. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 820
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 664
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 410
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 209
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp