JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Joyride
Startdatum
Startdatum
3 Okt 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
673
Släppte i hopp mor och son i dag.
Han är född 05 och inte gått med mor över ett år(kastrerades i våras)
Till min förvåning försökte han snutta på henne
. Stoet tyckte väll det var sådär, men lät han i alla fall försöka några gånger.
Tror inte han kommer fortsätta men om han gör det fins det risk att hon börjar produsera mjölk?
Hon verkar i alla fall vara en god mor :smirk:
Sv: Han ville snutta!
Hej
Jag har ett sto som tillät att en 1-åring snuttade på henne. Inte hennes föl! Men det kom ingen mjölk
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Hundavel & Ras
Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2
3
Hästvård
Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Övr. Barn
Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12
13
14