Har känslor för oss båda

Jag kan ju tycka att det finns rätt många steg mellan brutalt ärlig och att i tre månader tiga om att man ligger med nån annan.

Jag tycker synd om dig! Såklart du vill ha en rak kommunikation. Men det du får är ju så långt därifrån man kan komma och enligt min erfarenhet är det förgörande att gå och vänta på något man aldrig får, man blir osäker och tappar självförtroende. Frågan är väl hur mycket mer tid du ska lägga på att han kommer att ändra sig. Det är väldigt lätt att bli kär i det man önskar att den andre var, man sanningen kan mycket väl vara att han aldrig kommer bli den personen.
Du har helt rätt i det du skriver. Jag har satt upp en gräns för mig själv.
Har det inte blivit någon förändring inom den tidsramen så blir jag tvungen att lämna.
 
Du har helt rätt i det du skriver. Jag har satt upp en gräns för mig själv.
Har det inte blivit någon förändring inom den tidsramen så blir jag tvungen att lämna.
Helt klart är han en stor egoist. Karma kommer att slå han hårt där bak. Jag tror att om han inte ändrar sitt beteende så kommer han att sluta ensam.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 092
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 184
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 135
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 826
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp