Har ni ändrat upfattning?

Sv: Har ni ändrat upfattning?

Snuffsan skrev:
"Jag håller med om att det är lite knepigt. Men du vet väl att man kan klicka på trådrubriken till vänster om namnet på vem man svarar till, för att kunna få upp vilket inlägg det är?"

Det fungerar inte. Jag brukade göra så, men eftersom man hamnar än här och än där i tråden när man gör det så har jag gett upp. Det blir bara missvisande.

Det fungerar för mig! :p :D
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Görel skrev:
Precis som SweetMelody skriver måste jag ju först klicka på antingen direktmeny eller forumgrupp i rutan forum, och därefter på just det forum jag är intresserad av. Tidigare fanns ju en lista till vänste med alla forum, så det räckte med ett klick för att komma rätt.

Hur många gånger man behöver trycka för att komma till ett annat forum, tycker jag beror på vilken webbrowser man använder. Stor skillnad mellan de olika. Och för att inte tala om, om man har Mac eller Pc. Vad då dag och natt :D
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

mycket_irriterad skrev:
Shady: oftast tycker jag att jag klara mig utan den här funktionen men speciellt i längre trådar där en del personer skriver massor med inlägg så kan det vara svårt att hålla reda på exakt vad som svaras på om svaret är kort och man kanske inte har hängt med till 100% i alla inlägg, att då kunna gå tillbaka och se vad någon svarat på kan göra så man slipper massa missförstånd.

Det är sant.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Forumet är ju uppbyggt på ett visst sätt och om du har mac eller pc påverkar knappast detta. Du har nog missuppfattat det hela.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag saknar gamla smileysarna!

: ) framförallt, och gamla : p, gamla förvånade smileyn och gamla :co ol:

Men jag tycker det är lättare och snyggare på alla sätt, har jag tyckt hela tiden.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag håller med om smileysarna! Nu går det inte att göra en vanlig glad gubbe utan att se ut som att man är överlycklig eller har fått en skrattattack. :eek: ser ju bara livrädd ut, inte förvånad. Och :cool: ser dryg ut. :p vet jag inte riktigt vad den ska föreställa, den ser iaf retsam ut och jag har inte riktigt behov av en sådan. Vill ha tillbaks de gamla! :cry:

/Erica
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jaa! :p är värst, ser så patetisk ut.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag har alltid tyckt att det nya forumet var bättre än det gamla.
Men det är ju alltid samma personer som gnäller så fort det är förändringar...

Folk gnällde när buke fick ett nytt forum för några år sedan.
Sedan gnällde de när de fick tillbaka det gamla forumet.
Somliga är aldrig nöjda. :p

Sedan vänjer man sig ju vid det man eventuellt tyckte var lite mindre bra i början. Jag har till exempel vant mig vid de irriterande breda sidorna (svårläst med text som mer eller mindre går från kant till kant på skärmen, förut var det en meny som tog upp lite plats till vänster och då blev inte texten i inläggen så utdragen).
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 589
Senast: Flixon
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 614
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp