1 sallys länge sedan jag såg aktiv
2 sarasskitfina, aktiv, både i chatt och derby
3 himlabra
4 berghs, aktiv i chatt och derby
5 amazing
6 stenkulla
7 empafarm
8 smurfs, har aldrig sett på chatten
9 farmen, har aldrig sett på chatten
10 hurricane, har aldrig sett på chatten
11 backane
12 lilla solkullen, har aldrig sett på chatten
13 helens, har aldrig sett på chatten
14 wilma, har aldrig sett på chatten

ja det är ju minst sex st som vi kunde byta ut enligt mig

Jag, backane, skrev tidigare i tråden ;).
Vet med mig att jag inte är så aktiv på chatten men läser igenom den och hojtar till om jag kan sälja något eller vill köpa något :)

Hayday-messenger hade varit perfekt ;)

men rent tekniskt kan man väl göra en hayday messenger grupp? jag har en grupp på facebook där det är flera admin och vi har en admin grupp på messenger trots att vi inte är vänner med varandra allihopa. Det hade ju dock bara funkat sålänge det bara va viktiga meddelande i den, och inte bara en chattgrupp för då blir det nog rätt svårt att hålla reda på med 30 pers :P

Fast en messenger grupp förutsätter väl att:
1 alla finns på Facebook
2 alla vill gå ut med sina riktiga namn

Jag förordar i så fall Skype, även om ipad appen kan vara lite slö ibland. Visserligen måste all vara med där också, men det kanske är lättare att fixa ett anonymt konto där än på Facebook?

ja jag är ganska nöjd med chatten, eller här om man har nått. Men då gäller det ju att alla i vårt kvarter verkligen kommer härifrån :p

jag tycker med det funkar med tråden plus chatten. Fast det är lite synd att man inte kan få tag i specifika personer, i chatten eller att åtminstone du @Jerseyite kunde skicka pm till de som vi inte fått tag på här

Den funktionen kommer kanske så småningom. Supercell är ganska lyhörda när det gäller produktutveckling så om tillräckligt många spelare önskar en pm-funktion är det fullt möjligt att de skapar en, @Hazel - vi kan ju hoppas.

Jag spelar alltid på telefonen men har fått låna en iPad för att se om jag gillar det. Kan man logga ut sig från hay day om man spelar på den? Hennes pojkar brukar också spela på den och jag har inget intresse av att släppa in dom på min farm

jag har fler saker jag hoppas de utvecklar i spelet
1, Att chatten fungerar även om man lämnar sin gård.
2, Man ska kunna välja vilken nivå man ska ta på derbyuppdragen. Tex de lägger upp fiske, sedan får man välja vilken nivå man vill ha. på så sätt kan alla göra så som dom vill.
3. Fler kossor och grisar, har alltid slut på mjölk och fläsk

Och jag önskar:
1. att chatten följer med utanför gården
2. Skicka meddelande till varandra
3. Att kunna ha fler "göra mat-stationer". För att hålla igång med kor å grisar hinner jag nästan aldrig göra annan mat än dom vilket är störande. Får alltid köpa ägg för det blir aldrig att jag hinner producera deras mat..
4. kunna köpa fler stationer av de andra tillverkningsgrejerna
5. Landets idé om att kunna få välja nivå på uppdragen, kanske en individuell tavla där man själv väljer sina uppdrag och där inte alla samsas om uppdragen.
6. kunna skicka Tom efter bevis och liknande... Har för mig man kunde det i början av spelet men kanske mitt minne som sviker.

Och jag önskar:
1. Att kunna sälja dem urfula dekorationerna. Jag har typ trettio fula grodor. Jag vill inte ens ha en ful groda på min gård - vad skall jag göra med trettio stycken? :eek:
2. Att kunna måla om/bygga om själva gårdsbyggnaden efter en viss nivå. Jag vill ha en turkos dörr!
3. Fler sorters träd/buskar och bättre användningsområden till dem som redan finns. Varför finns det ingen citronjuice, till exempel?
4. Ett bibliotek till byn!
5. Lite fler överraskningar. Just nu är det ju bara kistor men det skulle vara kul med fler spöken som under Halloween. Den lilla musen i kvartershuset, till exempel - tänk om den kunde kila iväg då och då och leta diamanter?

Måste bara lägga till i tråden att Sallys är på g igen. Hej Sallys!

Skulle någon vilja uppdatera vår lista över derby-aktiva? Min padda surar.

Jag önskar man skulle kunna se hur många saker man har när man ska tillverka något. Om jag öppnar tex grillen skulle det kunna stå en liten siffra bakom varje grej så jag ser hur många pannkakor osv jag har utan att behöva leta i ladan

Det syns redan idag. Om du till exempel undrar hur många pannkakor du har, öppna grillen och tryck och håll på pannkakan, i rutan som visar vad som behövs för en pannkaka finns i övre högra hörnet en lada med en siffra på som visar hur många pannkakor du har i ladan. :)

Då har även jag börjat spela detta spel :D Har varit nyfiken på det länge men hela tiden trott att det är ett facebook spel, tills jag såg att någon här i tråden skrev att denne inte har facebook! Då bestämde jag mig för att kolla upp spelet igen.
Började igår och är på level 12, nog sjutton är det beroendeframkallande.

Då har även jag börjat spela detta spel :D Har varit nyfiken på det länge men hela tiden trott att det är ett facebook spel, tills jag såg att någon här i tråden skrev att denne inte har facebook! Då bestämde jag mig för att kolla upp spelet igen.
Började igår och är på level 12, nog sjutton är det beroendeframkallande.
Välkommen i beroendeträsket ;)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 155
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur