Jag (My farm) är aktiv i de flesta derbyn och tycker vi ska a försöka behålla de som är aktiva och deltar. Om man under en längre period är borta/inaktiv tycker jag man får acceptera att man inte kan vara med.

@Jerseyite kickar du ut empafarm, helens farm, hurricane och smurfs farm ? Om du inte redan gjort det :) dom får gärna komma in igen om dom är aktiva men ingen idé dom är med nu

Hur ska vi göra med folk som vill vara med i vårat kvarter?

För min del så släpper jag gärna in den om dom är från Sverige, lättast i chatten.

Och om de är över nivå 50.

Hur känner ni andra?

Hur ska vi göra med folk som vill vara med i vårat kvarter?

För min del så släpper jag gärna in den om dom är från Sverige, lättast i chatten.

Och om de är över nivå 50.

Hur känner ni andra?
Låter bra. Bra att ha en minimum nivå, sålla agnarna lite iaf även om det såklart inte är nån garanti för hur mycket dom är aktiva. Jag nekar alla som skriver på utländska :p

En fundering runt rensandet av uppdrag är vilka uppdrag med höga poäng som sparas? Alla? eller bara vissa typer?

Jag tycker det var jättesvårt den här veckan för det tog typ 3 dagar innan det fanns ett uppdrag med över 300 poäng att ta. Det var ett båtuppdrag så tog ju några dagar att klara och sedan var derbyt typ slut :/

En fundering runt rensandet av uppdrag är vilka uppdrag med höga poäng som sparas? Alla? eller bara vissa typer?

Jag tycker det var jättesvårt den här veckan för det tog typ 3 dagar innan det fanns ett uppdrag med över 300 poäng att ta. Det var ett båtuppdrag så tog ju några dagar att klara och sedan var derbyt typ slut :/
Jag sparar oftast alla över 279 just för att alla ska känna dom kan ta nått. De jag kan rensa nån gång är bakuppdrag men det vill connemara ha ibland så brukar numera låta dom vara också. Jag tror att dom hinner gå åt, vi har haft många på 303 307 osv, mycket båtar å lastbilar i början av veckan, sen lyckades det komma upp fiske å gruvor samla & hjälpa. Jag fick också vänta nästa 2 eller 3 dagar att ta mitt första, för det var bara båtar å det vill jag inte ha.

Instämmer. Jag tycker det är sjukt tråkigt att det verkar vara få uppdrag med höga poäng. Eller alltså de går ju år i vår grupp men vi hade behövt ha mer!

Är det ingen i chatten o jag vet att jag ska spela om 30 min igen så kan jag rensa även höga ibland, men aldrig över 300 om det inte finns ett likadant med ännu högre. Annars brukar jag spara de lite under 300 oxå.

Känns som mesta av min tid går åt o rensa låga dock så tror bara det är tråkig utdelning :( hade ju varit en idé om poängen på uppdragen lite följde ligorna. Inte under 100 i den vi är i tex, inte under 150 i nästa osv.

Vi får ju oxå tänka på att i denna ligan har vi 6 uppdrag. Alltså har i princip 30 höga uppdrag till tagits :)

Vill inte heller ha båtar men går alltid på den niten efter 2-3 dagar då jag envisas med i vilja ha 320 uppdrag. O sen blir det skitstressigt på.slutet o måste ändå ta ngt under 300 helt enkelt bara för att de inte kommer upp fler 320. Är rätt trött på det faktiskt....

Min gruva tex, har letat i typ 4-5 derby nu efter 320. Har typ 200 i hackor osv eftersom jag spar till just 320. Det har funnits :D

Jag har tröttnat på Hayday, så jag kommer sälja ut min lada och silo och sedan ta bort appen. Så tänk på att kolla Hönsahuets vb under eftermiddagen/kvällen! :)

Jag har tröttnat på Hayday, så jag kommer sälja ut min lada och silo och sedan ta bort appen. Så tänk på att kolla Hönsahuets vb under eftermiddagen/kvällen! :)
Okej synd du slutar! Vet inte om du automatiskt försvinner från kvarteret när du avinstallera spelet, men annars kan du väl kryssa i i inställningarna om att inte vara med i derbyt? :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 223
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 004
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna