Kom ihåg alla att den här veckan går vi tillbaka till det vanliga, kastar allt under 310, alla ska få ihop minst 2700 poäng. Kasta båtar efter torsdag och kasta ull/getmjölk för de tar sån fruktansvärd lång tid. Vill nån ta ett sånt 320 uppdrag får man ju det såklart men det sparas inte på tavlan :)

Jag kommer inte vara med i derbyt den här veckan, har lite för mycket att göra just nu. Hjälper såklart till när jag är inne!

the_connemara här!

Jag är äntligen klar med båtutmärkelsen i det vita huset så nu kommer jag nog inte ta många båtar till, om det inte är något sådant uppdrag på anslagstavlan. Kommer försöka lägga ur lådor folk kan hjälpa till med ändå så att andra kan ta poäng men alltså offra inte era sista grejer för att hjälpa mig!

Jag har för tillfället rätt lagom stor lada o silo så bara hojta när ni ser mig om ni vill ha bygg. likadant med landutvidgningsgrejer, säljer allt :)

Har kvar Generös granneutmärkelse 2 o 3 i vita huset så jag hjälper gärna till där :D

Köper gärna bygrejer, den blir ju aldrig klar.

Hur fokuserar ni andra? :)

the_connemara här!

Jag är äntligen klar med båtutmärkelsen i det vita huset så nu kommer jag nog inte ta många båtar till, om det inte är något sådant uppdrag på anslagstavlan. Kommer försöka lägga ur lådor folk kan hjälpa till med ändå så att andra kan ta poäng men alltså offra inte era sista grejer för att hjälpa mig!

Jag har för tillfället rätt lagom stor lada o silo så bara hojta när ni ser mig om ni vill ha bygg. likadant med landutvidgningsgrejer, säljer allt :)

Har kvar Generös granneutmärkelse 2 o 3 i vita huset så jag hjälper gärna till där :D

Köper gärna bygrejer, den blir ju aldrig klar.

Hur fokuserar ni andra? :)
Jag har också generös granne kvar, men bara sista rosetten :) Försöker bygga ut mer i byns hus, men har nog bara pengarna kvar i dom så att säga, tiden och hjärtan är klara :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka