Gör ett sista försök här och efterlyser Ajlas gård efter upprepade försök till kontakt i chatten. Ajla, varför svarar du inte i chatten? Vi ser att du är inne. Vi är oroliga över dina poäng och ett helt gäng har tagit extrauppdrag för att kompensera dem uteblivna uppdragen. Behöver du hjälp med derbyt är det bara att hojta i chatten! Som du vet är det nio uppdrag som gäller och vi håller oss till 320p (i nödfall något lägre). Vi hjälper dig jättegärna men snälla säg till i chatten i så fall.

Jag kommer att ta bort dig från kvarteret om vi inte hör av dig, så var snäll och svara i chatten.

Jag kommer att klicka bort ett par gårdar som har varit inaktiva sedan i somras. Välkomna tillbaka när ni börjar spela igen, Farmen mfl!

Jag kommer att klicka bort ett par gårdar som har varit inaktiva sedan i somras. Välkomna tillbaka när ni börjar spela igen, Farmen mfl!

Jag är väldigt inaktiv för tillfället. Är inne ibland och försöker hjälpa till men det är sällan.

Vill ni plocka bort mig är det helt ok :)

Nu tänkte jag testa att vara med i derbyt. Vilka regler gäller numera?
Vi försöker köra 320p tis-tors typ, och utvärderar sedan. Allt under 320p ryker dem första dagarna. Vi satsar på 9 eller oftast 10x 320p men om det är ont om bra uppdrag på lördagen kan man gå ner och ta ett något lägre, särskilt om man har många kvar.

Släng inte pågående uppdrag för alla poäng räknas.

Tror jag fick med allt! Välkommen in i derbyt!

Tycker verkligen vi borde snacka om hur derby reglerna ska se ut tycker det finns många frågetecken. För det första tycker jag ingen slänger uppdrag där de tror att det finns för "lite" tid. Som tex morotspaj och sallad uppdraget den här veckan som jag läste andra ville ha. Släng bara sånt som är under 320. Vad är minimum poängen som man ska ha när derbyt är slut? För 320x9 har vi ju inte nu.
Annars så tycker jag alla gör ett bra jobb och det är kul att alla är aktiva i chatten:up:

Jag upplever också att det har vart rörigt den här veckan i slutet. Jag har missat jättemycket i chatten så jag har inte vågat slänga så mycket förutom ett sallad på 316 p som liljebeach tydligen hade velat ha. Jag trodde vi slängde allt under 320 om det inte krisade, men blev osäker om annat bestämts då det har vart väldigt mycket från 312 p som sparats?

Jag håller med. Har det legat uppdrag med låga poäng har jag inte vågat slänga om de varit sparade av någon anledning som jag missat.
Jag skulle gissa att många uppdrag med låga poäng sparats då det har vart flera med flera uppdrag kvar idag och de ska ha en chans att hinna med. Men ett uppdrag som tar lång tid och ger låga poäng är det ju ingen vits att spara...

Jag håller med. Har det legat uppdrag med låga poäng har jag inte vågat slänga om de varit sparade av någon anledning som jag missat.
Jag skulle gissa att många uppdrag med låga poäng sparats då det har vart flera med flera uppdrag kvar idag och de ska ha en chans att hinna med. Men ett uppdrag som tar lång tid och ger låga poäng är det ju ingen vits att spara...
lite så jag tänkt med. Att göra ett ägg uppdrag på 316 p går ju fortare än sallad eller mjölk på samma poäng, så känns ju då onödigt att spara dom.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 357
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
999
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V