Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer att klicka bort ett par gårdar som har varit inaktiva sedan i somras. Välkomna tillbaka när ni börjar spela igen, Farmen mfl!
Men du kommer ju in ibland och hjälper, så helt inaktiv är du inte. Det är mer de som har varit totalt borta i ett halvår eller längre jag tänker på.Jag är väldigt inaktiv för tillfället. Är inne ibland och försöker hjälpa till men det är sällan.
Vill ni plocka bort mig är det helt ok![]()
Men du kommer ju in ibland och hjälper, så helt inaktiv är du inte. Det är mer de som har varit totalt borta i ett halvår eller längre jag tänker på.
Fast dig ser vi ju ibland.Jag ansöker igen om ni tar bort mig, inga problem![]()
Vi försöker köra 320p tis-tors typ, och utvärderar sedan. Allt under 320p ryker dem första dagarna. Vi satsar på 9 eller oftast 10x 320p men om det är ont om bra uppdrag på lördagen kan man gå ner och ta ett något lägre, särskilt om man har många kvar.Nu tänkte jag testa att vara med i derbyt. Vilka regler gäller numera?
lite så jag tänkt med. Att göra ett ägg uppdrag på 316 p går ju fortare än sallad eller mjölk på samma poäng, så känns ju då onödigt att spara dom.Jag håller med. Har det legat uppdrag med låga poäng har jag inte vågat slänga om de varit sparade av någon anledning som jag missat.
Jag skulle gissa att många uppdrag med låga poäng sparats då det har vart flera med flera uppdrag kvar idag och de ska ha en chans att hinna med. Men ett uppdrag som tar lång tid och ger låga poäng är det ju ingen vits att spara...
Tyvärr är det 320 som gäller om vi ska ha pallplats. Vi möter så pass bra lag nu för tiden att tar man bara ca 300 p x 9 så har vi inte en chans.kör gärna en vecka till men inte om man måste ta alla över 320.