Bukefalos 28 år!

Helgtråden

@niphredil :love:

Åh, fint med middag ute! Jag är less på att jobba helgkvällar, fan alltså! :p Avis!

Hahhaah, fint med kvalitetstid! ;) Men det låter fint, nu kommer han iaf till dig när du messar? ;)

Nej, jobbar hela helgen! :( Men ledig en vecka from måndag morgon, så ska inte klaga egentligen! :p
Ja men det är fint som fan alltså, älskar att äta ute :D Vår standard är sushi och sen crepes, eller nachos och sen crepes, eller grekiskt och sen crepes :angel:

Nu kommer han som ett skott :D

Jaha, nej men då tycker jag inte jättesynd om dig :p Gud så skönt med en veckas ledigt! Då måste vi skypa!
 
@niphredil Jag jobbar så jag lär vaka! Tror resultatet kommer under natten någon gång? Ha en buke-vaka? :D
Så sent alltså? Före midnatt eller ännu senare?

Det brukar väl gå väldigt snabbt med ett första resultat? eller vad man kallar det. Tror att det får man nog reda på vid tio.
Är det vid tio är det ju vid middagstid så det vore perfekt för mig. Men vetefan om jag orkar stanna uppe bara för att höra de dåliga nyheterna liksom.
 
Ja men det är fint som fan alltså, älskar att äta ute :D Vår standard är sushi och sen crepes, eller nachos och sen crepes, eller grekiskt och sen crepes :angel:

Nu kommer han som ett skott :D

Jaha, nej men då tycker jag inte jättesynd om dig :p Gud så skönt med en veckas ledigt! Då måste vi skypa!

Hahah, jag läste fel, läste inte "eller" utan "och" överallt, tänkte att då måste ni vara hungriga. :p

"Höhö" ;)


Joo, det är synd om mig som jobbar heeeela helgen! ;) Ja, skype! :D
 
@niphredil Hittade detta på valmyndigheten.

När kommer mandatfördelningen?
När flertalet valdistrikt är rapporterade görs en preliminär mandatfördelning. Det finns skäl att tro att inrapporteringen kommer att följa samma mönster som vid tidigare val. Valmyndigheten bör kunna publicera en preliminär mandatfördelning kl. 22-23.
 
Hahah, jag läste fel, läste inte "eller" utan "och" överallt, tänkte att då måste ni vara hungriga. :p

"Höhö" ;)


Joo, det är synd om mig som jobbar heeeela helgen! ;) Ja, skype! :D
Som fan! Vi bara rullar fram efter en kväll ute :D :p

HÖHÖHÖ om du fattar vad jag menar

Jättesynd om dig som jobbar hela helgen. Stackars stackars stackars etc :love:. Bättre så? :D
 
@niphredil Hittade detta på valmyndigheten.

När kommer mandatfördelningen?
När flertalet valdistrikt är rapporterade görs en preliminär mandatfördelning. Det finns skäl att tro att inrapporteringen kommer att följa samma mönster som vid tidigare val. Valmyndigheten bör kunna publicera en preliminär mandatfördelning kl. 22-23.
Du är bäst, kära Groda :bow:. Middag och valvaka it is!
 
Min mobil tycker inte den skall lada längre. :arghh: Jag som hade tänkt ha den läge till.

Även om jag hatar iPhone, vill jag inte köpa någon ny telefon. :arghh:
 
Heeeej @Mammas :love:

och heeeej er andra också för den delen :love:

Ikväll ska jag... slappa? Är hemma hos mormor och morfar, ska snart bli bjuden på pannkakor. Lika bortskämd som zass ;)
Imorgon bär det av till en av mina bästa vänner, som jag inte träffat sen nån gång mitt i sommaren, för nu bor vi inte så sjukt långt ifrån varandra längre :bump: Där blir det hemmaspa och feelgood för hela slanten! Ska ut och shoppa lite för det imorgon på vägen dit. Vi firar även tio år som vänner nu i höst (träffades i gymnasiet) så då får det bli lite extra lyx!
 
Som fan! Vi bara rullar fram efter en kväll ute :D :p

HÖHÖHÖ om du fattar vad jag menar

Jättesynd om dig som jobbar hela helgen. Stackars stackars stackars etc :love:. Bättre så? :D


Jamen skojar inte!! :D

Om jag fattar vad du menar! ;)

Ja, mycket bättre! Missar dessutom söndagens träning. :( Men hinner gå på ett möte innan, så lite bra ändå. :)
 
@cili Tänkte på dig idag senast när jag funderade på om du har ännu fler sportBHar kvar. :p

Åh, najs med pannkakor!
Och grymt att träffa din kompis, det låter helt fab! Vill också ha hemmaspa och mysa! :love:
 
@Mammas Nej vad trist att du missar en träning :( Du ska ju ta över världen inom det där, då kan du ju inte missa träningar :rage:
 
@cili Tänkte på dig idag senast när jag funderade på om du har ännu fler sportBHar kvar. :p

Åh, najs med pannkakor!
Och grymt att träffa din kompis, det låter helt fab! Vill också ha hemmaspa och mysa! :love:
Aww, vad mysigt att du tänker på mig när du funderar över sportBHar :love:
Dessvärre är dom slut :(

Gööör! Mer hemmaspa åt folket!
Nästa gång kan det bli ännu bättre, åtminstone för henne, för då har jag massa massagetimmar att avverka :p
 
Aww, vad mysigt att du tänker på mig när du funderar över sportBHar :love:
Dessvärre är dom slut :(

Gööör! Mer hemmaspa åt folket!
Nästa gång kan det bli ännu bättre, åtminstone för henne, för då har jag massa massagetimmar att avverka :p

Hahah, luktar på min svettiga BH - tänker på dig. :love: :rofl: (Nej, faktiskt inte! :D)

Åh, grymt! Är det det du utbildar dig till? :D
 
Hahah, luktar på min svettiga BH - tänker på dig. :love: :rofl: (Nej, faktiskt inte! :D)

Åh, grymt! Är det det du utbildar dig till? :D
Åh! Det låter ju fantastiskt! :rofl:

Både ja och nej. Läser till fysioterapeut och ska läsa en massagekurs vid sidan av med ett gäng andra från skolan. Får tillgodoräkna mig anatomin från universitetet, så det är bara det praktiska (förmodligen olika grepp och tekniker) som ska göras på plats + ett antal massagetimmar som genomförs på egen hand då :) Känns som en bra idé att ha även massageutbildningen när det går att fixa den så billigt :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 948
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag och mina två vänner ska åka bort över en helg första helgen i oktober. Har ni tips på fina inte alltför dyra spahotell ungefär här...
Svar
8
· Visningar
398
Senast: Malin_L
·
Mat Ja, som rubriken säger, vad åt ni till frukost idag, och vad äter ni vanligtvis? Skillnad på helg och vardag?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 176
Hästvård Pga av mitt snurr har jag nu lagt hästarnas träckprov på posten men inser nu att det är fredag!!! En hel helg innan det åker vidare till...
Svar
5
· Visningar
380
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp