Helt otroligt.

Fast jag känner inte till någon, i modern tid, som använt sig av ett så plumpt och lågt uttryckssätt som Trump. Som sänker sig till så låg nivå. Bland annat.

Man är väl dessutom lite bortskämd av tiden med Obama....!
Det beror väl till del på att de tidigare presidenterna vuxit in i ämbetet den politiska vägen, man har tidigare oftast varit senatorer eller på annat sätt varit aktiva. Trump kommer in tack vare sin medievana och, vilket inte ska förringas, att han talar direkt till massan utan att tillhöra den politiska klassen. Titta bara på Nixon skillnaden mellan hans offentliga framträdande och hans icke offentliga, eller Lyndon Johnsons extremt grova ordsvada mellan skål o vägg, jämfört med den bild han gav via offentliga media. Trump använder inte detta filter (hans medarbetare önskar att han gjorde det)
 

Liknande trådar

Tjatter Ska ju en tur till USA och sällskapet jag åker med har en massa mediciner och verkar inte ta på allvar riktigt de här med att fixa rätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 296
Senast: sthu
·
  • Artikel
Hästnyheter Femte hästen att bjudas in till Elitloppet 2024: Amatörhästen och uppstickaren A Fair Day. – Välkommen A Fair Day till Elitloppet, sa...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
669
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp