Du kommer inte att ångra dig. Jag har haft två, bara en kvar i min ägo tyvärr och älskar Tobago avkommorna men så tyckte jag även mkt om TangeloJag har en dos Tobago Z i frysen så det blir nog så att jag använder den till mitt sto e Cartier-Cortez.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer inte att ångra dig. Jag har haft två, bara en kvar i min ägo tyvärr och älskar Tobago avkommorna men så tyckte jag även mkt om TangeloJag har en dos Tobago Z i frysen så det blir nog så att jag använder den till mitt sto e Cartier-Cortez.
Han är ju exporterad så han står nog inte i Sverige ifall han är tillgänglig för avel över huvud taget. Såg att han betäckte ett sto förra året, det var med fryst sperma, så risken är stor att han inte är tillgänglig alls.Min kompis funderar på Rosebank VH till sin häst. Är det någon som vet vilken station han står på?
Tack för svaretHan är ju exporterad så han står nog inte i Sverige ifall han är tillgänglig för avel över huvud taget. Såg att han betäckte ett sto förra året, det var med fryst sperma, så risken är stor att han inte är tillgänglig alls.
Jag drömmer nu för jag har inga pengar.
Men skulle jag betäcka i år skulle jag välja Duplexx.
Skulle jag välja någon i Sverige hade jag valt Nintender (med lite obs på att avkomman nog blivit lite liten även för mig som gillar mindre hästar (max 165 cm) eller Le Blue Diamond.
Bara ren känsla
Håller med, han verkar ha hamnat i USA.Tack för svaretsynd på en så fin hingst.
Nintender verkar ge smått.Ger Nintender små avkommor eller har du bara ett litet sto ?
Ja han ger generellt lite mindre avkommor.Ger Nintender små avkommor eller har du bara ett litet sto ?
vad var det för möderne på avkommorna? hur var avkommorna att rida, hantera, i hoppningen? har funderat på Tobago jag också.Du kommer inte att ångra dig. Jag har haft två, bara en kvar i min ägo tyvärr och älskar Tobago avkommorna men så tyckte jag även mkt om Tangelo![]()
Skarpa linjer på mammorna men Tobago avkommorna hade både bättre psyke och ridbarhet. Snygga modeller, inte för grova och inte för ädla utan liksom lagom. Väldigt lätta att hantera, båda var väldigt kontaktsökande själva och orädda. Jag måste också tillägga att trots Tobago själv är liten verkar han ge stora avkommor, har hittills inte sett ngn liten iaf. Den jag har kvar är 172-174 och mamman är 165. Tror inte du heller hade blivit besvikenvad var det för möderne på avkommorna? hur var avkommorna att rida, hantera, i hoppningen? har funderat på Tobago jag också.
hur gammal är den du har kvar?Skarpa linjer på mammorna men Tobago avkommorna hade både bättre psyke och ridbarhet. Snygga modeller, inte för grova och inte för ädla utan liksom lagom. Väldigt lätta att hantera, båda var väldigt kontaktsökande själva och orädda. Jag måste också tillägga att trots Tobago själv är liten verkar han ge stora avkommor, har hittills inte sett ngn liten iaf. Den jag har kvar är 172-174 och mamman är 165. Tror inte du heller hade blivit besviken![]()
Har för mig att han hade 6,5 på sina ben såg jag när jag kollade upp hans danska resultat. Så jag letade inte vidare på info om honom.Är det någon som har koll på hingsten Viva Vegas? Hur är han i tex. temperamentet?
Stämmer. Precis som de flesta ”poppis” hingstar i Danmark harHar för mig att han hade 6,5 på sina ben såg jag när jag kollade upp hans danska resultat. Så jag letade inte vidare på info om honom.
Ägs iaf av Ann Kristin Karlsson utanför Linköping, Lindstud. Sök på Lindstud så hittar du hemsida/insta osv.Är det någon som vet något om hingsten Lynch Bages? Hittar inte mycket när man googlar. Vilken hingsthållare är det tex?
TackÄgs iaf av Ann Kristin Karlsson utanför Linköping, Lindstud. Sök på Lindstud så hittar du hemsida/insta osv.
Vad vill du veta förutom hingsthållaren?Är det någon som vet något om hingsten Lynch Bages? Hittar inte mycket när man googlar. Vilken hingsthållare är det tex?