Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säljs ju galet mycket. Fattar inte varför.Bubbles ice Cream Hawaii.
smak av choklad/mint = FET DISS!!!!
Dyr i förhållande till vad man får. Segt "skal" eller vad man ska kalla det som heller inte smakade choklad. Märklig glass som också den var seg på något vis. Lång äcklig eftersmak.
Det stod att det var en nyhet på förpackningen, så då utgår jag från att det är det(jag har iaf inte sett den tidigare så i min värld är det en nyhet
)
Hur som, Carte d'or med smak av citronmarängpaj var en klar HISS!
Okej, jag hade nöjt mig med citronglassen och rippeln samt ev marängerna för kexglassen och de små bitarna var inte riktigt lika skoj. Men ändå, citronen var riktigt riktigt god!
![]()
Bubbles ice Cream Hawaii.
smak av choklad/mint = FET DISS!!!!
Dyr i förhållande till vad man får. Segt "skal" eller vad man ska kalla det som heller inte smakade choklad. Märklig glass som också den var seg på något vis. Lång äcklig eftersmak.
Bubbies, finns på ica maxi.
Sjukt jävla dyra, typ 15 spänn styck, är ju ett rån..... Jätte läskig konsistens på ytterhöljet, likt seg marmelad/gelepasta men glassen i var riktigt god och det kändes att det var kvalité.
DISS
Vi har sådana i en liten butik där jag jobbar. Tror att det iaf är dubbla priset där jämfört med Ica! Inte ett dugg sugen på att testa.![]()
Sjukt jävla dyra, typ 15 spänn styck, är ju ett rån..... Jätte läskig konsistens på ytterhöljet, likt seg marmelad/gelepasta men glassen i var riktigt god och det kändes att det var kvalité.
DISS
![]()
Men fyyyy, fick hälla ut halva då min kille inte heller klarade av att dricka upp resten. Smakar riktigt kemiskt.
DISS
Har en chokladpudding jag skall testa senare, återkommer med betyg.
![]()
DISS
![]()
Men fyyyy, fick hälla ut halva då min kille inte heller klarade av att dricka upp resten. Smakar riktigt kemiskt.
DISS
Har en chokladpudding jag skall testa senare, återkommer med betyg.
Sry men alla dem där är FETA DISSAR!![]()
chokladpuddingen var helt okej och jag kunde äta upp den, tycker inte den var god dock. Känns att det inte är något socker i den, att den är lite nyttigare. men som sagt var den helt okej.Jag fick smaka en sked chokladpudding av min kompis, och den var faktiskt riktigt god![]()
Men över till något helt annat: Coops delvis nya naturgodissortiment (från Cloetta vad jag förstår). Hur man än vänder och vrider på det finns det antagligen inget bra alls med dem, men alltså ingefära i mjölkchoklad-bitarna..!Så. Jäkla. Goda.
![]()