Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 565
Status
Stängd för vidare inlägg.
Bubbles ice Cream Hawaii.
smak av choklad/mint = FET DISS!!!!

Dyr i förhållande till vad man får. Segt "skal" eller vad man ska kalla det som heller inte smakade choklad. Märklig glass som också den var seg på något vis. Lång äcklig eftersmak.

Dyr i förhållande till vad man får. Segt "skal" eller vad man ska kalla det som heller inte smakade choklad. Märklig glass som också den var seg på något vis. Lång äcklig eftersmak.
Säljs ju galet mycket. Fattar inte varför.

Det stod att det var en nyhet på förpackningen, så då utgår jag från att det är det :D (jag har iaf inte sett den tidigare så i min värld är det en nyhet :up: )

Hur som, Carte d'or med smak av citronmarängpaj var en klar HISS!
Okej, jag hade nöjt mig med citronglassen och rippeln samt ev marängerna för kexglassen och de små bitarna var inte riktigt lika skoj. Men ändå, citronen var riktigt riktigt god!
cdo-lemon-meringue-pie-ny-500x411.png

Den är ljuvlig! :love:

Jag provsmakade häromdagen - vi var några stycken som köpte tio olika smaker och delade - och jag tyckte vit choklad och hallon, kokos och jordnötssmör var goda! Även mangon gick hem i sällskapet.

Mintchokladen var det nog ingen som blev överförtjust i däremot. Och ett par dissade själva konsistensen, men jag tyckte att de var helt ok faktiskt. Om än kanske inte särskilt prisvärda ..

Men över till något helt annat: Coops delvis nya naturgodissortiment (från Cloetta vad jag förstår). Hur man än vänder och vrider på det finns det antagligen inget bra alls med dem, men alltså ingefära i mjölkchoklad-bitarna..! :love: Så. Jäkla. Goda.

07330869139256_C1N0@2x.jpg

Jag provade Rawfood-glass idag med en vän
Lily&Hannas med smak av citroncheesecake och alltså, smaken var det väl inget fel på egentligen och den var helt okej, men ingenstans kände jag smaken av något som påminde om citroncheesecake så den får faktiskt en rätt rejäl DISS av mig.
Marknadsför en något som en smak så är det ju fint om den finns en antydan till det iaf. :grin:
hannas.jpg

Sen tycker jag att konsistensen är så himla märklig, är det alltid så när det är vegan/rawfood-glass? Det blir liksom inte att en tar skopor utan mer skrapar av flagor..

bubbies-680x449.jpg

Bubbies, finns på ica maxi.
Sjukt jävla dyra, typ 15 spänn styck, är ju ett rån..... Jätte läskig konsistens på ytterhöljet, likt seg marmelad/gelepasta men glassen i var riktigt god och det kändes att det var kvalité.

DISS

Sjukt jävla dyra, typ 15 spänn styck, är ju ett rån..... Jätte läskig konsistens på ytterhöljet, likt seg marmelad/gelepasta men glassen i var riktigt god och det kändes att det var kvalité.

DISS

Instämmer, jag tyckte de var så spännande men nej (och vad besviken jag blev, de ser ju så goda ut :arghh:). Även om de hade varit goda så är priset ett rån :meh:

DISS

bubbies-680x449.jpg

DISS
Vi har sådana i en liten butik där jag jobbar. Tror att det iaf är dubbla priset där jämfört med Ica! Inte ett dugg sugen på att testa.

aloe_vera_drycken_gojibar.jpg 830w" sizes="(max-width: 275px) 100vw, 275px">
Får jag presentera: Tidernas äckligaste dryck!
Jag gillar i vanliga fall gojibär men den här flaskan borde förflyttas till hyllan för råttgift. STOR DISS! :yuck:

aloe_vera_drycken_gojibar-300x300.jpg">

aloe_vera_drycken_gojibar-300x300.jpg">

Dubbelpost och bilden kom visst inte med heller, men Aloe Vera Gojibär ska det vara. Blääää....!

Senast ändrad:
13395157_253988621638579_221296518_n.jpg

Men fyyyy, fick hälla ut halva då min kille inte heller klarade av att dricka upp resten. Smakar riktigt kemiskt. :wtf:
DISS
Har en chokladpudding jag skall testa senare, återkommer med betyg.

bubbies-680x449.jpg

DISS

20 kostar de i stan här.

:yuck:

13395157_253988621638579_221296518_n.jpg

Men fyyyy, fick hälla ut halva då min kille inte heller klarade av att dricka upp resten. Smakar riktigt kemiskt. :wtf:
DISS
Har en chokladpudding jag skall testa senare, återkommer med betyg.

Jag fick smaka en sked chokladpudding av min kompis, och den var faktiskt riktigt god :)

Jag fick smaka en sked chokladpudding av min kompis, och den var faktiskt riktigt god :)
chokladpuddingen var helt okej och jag kunde äta upp den, tycker inte den var god dock. Känns att det inte är något socker i den, att den är lite nyttigare. men som sagt var den helt okej.

Men över till något helt annat: Coops delvis nya naturgodissortiment (från Cloetta vad jag förstår). Hur man än vänder och vrider på det finns det antagligen inget bra alls med dem, men alltså ingefära i mjölkchoklad-bitarna..! :love: Så. Jäkla. Goda.

07330869139256_C1N0@2x.jpg

Oh my god! Var i landet hittar man dessa?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 270
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
22 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka