Olof viktors produkter är GULD @Malibu_Stacy , deras knäckebröd och deras glass är godast ever 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Olof viktors produkter är GULD @Malibu_Stacy , deras knäckebröd och deras glass är godast ever![]()
@LadyCovergirl - kul! Jag såg nog inte ens någon choklad här, eller om jag förblindades av bananen, så blir intressant att höra om den!
Jag hittar dessutom inte någon som helst info om Dazzley alls...![]()
Jag kände inte till stället eller produkterna förrän jag fick en tackpresent av en vän med marmelad, sylt, granola och fröknäcke (mat är bästa presenten för övrigt). Knäcket är gudomligt! Beroendeframkallande
Ser fram emot att testa hallonsylten nästa gång jag äter våfflor!
![]()
För stor bild!!
Så fruktansvärt sötsliskig
Men jag gillade bubblorna ändå på något sätt.
![]()
För stor bild!!
Så fruktansvärt sötsliskig
Men jag gillade bubblorna ändå på något sätt.
Åh, fick smaka deras jorgubbs och myntamarmelad i söndags, den var magisk på lite scones med smörJag fick också prova Olof Viktors päron & valnötsmarmelad häromsistens. Deras fröknäcke med en skiva stark cheddar och en klick av marmeladen på skulle jag kunna äta resten av mitt liv
![]()
Man man ju lätt tro att den här ska vara "galet sur" med tanke på namnet och utseendet på produkten, men icke.FET FUCKING DISS!! Hur svårt kan det vara att göra surt godis surt?
![]()
![]()
Diss! Alltså snacka om att överdriva kryddningen ! Dom är alldeles mjöliga av all krydda. Dom smakar inte heller som jag tänker "grillchips" smakar dom smakar sjukt mycket barbecue ,rök och surt (?!).
Ketchup!! Där har vi det!Ordet du söker är "ketchup"Inte ens särbon ville äta dem och han äter normalt allt i snacksväg (jag fick påsen i en box).
Ketchup!! Där har vi det!
Vi fick också dom i en box. Min gissning är att dom inte blir långvariga på hyllan.