Övr. allmänt Hiss & diss del 3

Måste testa! Åt den andra varianten med hallonrippel och maränger i locket, mmmm så god! Marängerna sjukt söta men var perfekt till den syrliga yoghurten :)
Jag provade den nu :up::d det behövdes bara några maränger i yoghurten som var väldigt god i sig. Äter marängerna nu till efterefterrätt :D
Men jag blev lite förvånad och besviken när jag öppnade den, innehållet fyllde knappt upp hälften av utrymmet :confused::down:
Men å andra sidan så blir det mera en dessert då. Det är inte en lunch eller nåt som kan stå på egen hand.

Denna åt jag igår! Jättehiss.

PS tycker proteinprodukter är trams men vill åt lågkalorihalten.

Visa bifogad fil 30917
Åh! Jag är så kluven till sånt där. Kan inte med kombon lakrits+glass, MEN hallonlakrits är skitgott, så jag går till affären, vill prova, men är för snål och köper nån jag vet att jag gillar så jag inte slösar pengar på nåt som är äckligt :p

Åt Lohilo av samma orsak förr btw. Nu ska jag inte tänka på kalorier men prioritera protein. Varför ändra på ett vinnande koncept, typ :D

🙊

Fast jag gillar verkligen mjukglass med chokladströssel :d bara inte för ofta :D
Bah :cautious: Mjukglass är förvisso fantastiskt, men det är ändå inte okej att dissa annan glass. Ja förutom isglass då. Och lakritsglass. Och Bigpack :p

Provade nyss Yallas proteinpudding med salt karamell för övrigt...

Det blir en DISS. Smakade bara sötsliskigt kemiskt. Inte ens råttorna vill ha.

Åh! Jag är så kluven till sånt där. Kan inte med kombon lakrits+glass, MEN hallonlakrits är skitgott, så jag går till affären, vill prova, men är för snål och köper nån jag vet att jag gillar så jag inte slösar pengar på nåt som är äckligt :p
Men TJÖÖÖP! Den är jättegod. :D

(Smakgaranti: om du inte gillar den, ge mig din swish 😄)

Såklart att det blev en diss, missade du ordet protein? :angel::p
Pfft, I'll have you know att Njies proteinpudding är skitgod faktiskt ;)

Kan annars härmed lägga till den här:

DISS! Klarade två tuggor. Så äckligt kemisk. Aldrig igen. Tänker inte ens testa deras shakes.
Förvånande ändå, tycker Yalla!s drickkvarg är skitgod och hade hoppats att proteinpuddingen skulle hålla samma standard, men det är som att jämföra Crème Brûlée med ketchup.

Pfft, I'll have you know att Njies proteinpudding är skitgod faktiskt ;)

Kan annars härmed lägga till den här:

DISS! Klarade två tuggor. Så äckligt kemisk. Aldrig igen. Tänker inte ens testa deras shakes.
Förvånande ändå, tycker Yalla!s drickkvarg är skitgod och hade hoppats att proteinpuddingen skulle hålla samma standard, men det är som att jämföra Crème Brûlée med ketchup.
Samtidigt som du bara fortsätter att lägga till saker som stärker min teori om att protein grejer är äckliga :angel::p

Bara så ni vet - jag skyller helt och hållet på den här tråden att jag köpte glass idag! :mad: Och nej @gul_zebra det är inte proteinglassen. (Jag gillar choklad men inte chokladglass 🙈 Nu svor jag i kyrkan igen, sorry!)

Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass 😱:rofl: Köpte kanelbulle smak, får se hur den smakar :p
Jag håller med @Sasse du skulle bara våga ogilla den!
Jag är redan kränkt av att du dissar chokladglass - det innebär att du dissar B&Js chocolate fudge brownie som är det bästa som finns liksom :cautious:

Nu ska jag svära i kyrkan, men jag tycker faktiskt att Ben & Jerry är överskattad. För söt!
:eek: INTE OKEJ! :mad:

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

• Ulvlek
  • Hiss & diss del 3
  • Vi som pluggar - del 5

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos