Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barebells har börjat dyka upp allt mer här i UK och jag testade den här:

30899


Herrrrrrrrregud vad sött och sliskigt! Jag tycker ändå att deras bars är bland de bästa på marknaden, men den här får en solklar diss! :yuck:
 
Barebells har börjat dyka upp allt mer här i UK och jag testade den här:

Visa bifogad fil 30899

Herrrrrrrrregud vad sött och sliskigt! Jag tycker ändå att deras bars är bland de bästa på marknaden, men den här får en solklar diss! :yuck:

Åh, jag tror det var det där märket jag testade en proteinpudding av och den var hemsk! Jag mailade t om o sa det och frågade om jag kunde få pengarna tbx. Det fick jag inte.
 
Åh, jag tror det var det där märket jag testade en proteinpudding av och den var hemsk! Jag mailade t om o sa det och frågade om jag kunde få pengarna tbx. Det fick jag inte.
Proteinpudding har jag gett upp på för länge sen eftersom jag helt enkelt inte tycker det är gott, men den här hade jag ändå lite förväntningar på. Nä, borde nog hålla mig till bars och "normal" mat framöver! ;)
 
Proteinpudding har jag gett upp på för länge sen eftersom jag helt enkelt inte tycker det är gott, men den här hade jag ändå lite förväntningar på. Nä, borde nog hålla mig till bars och "normal" mat framöver! ;)
Jag undviker allt med protein i namnet eller på förpackningen som om det vore positivt, det är något som avskräcker mig istället. Det blir ju skitäckligt! :wtf:

Jag har gillat de flesta proteinpuddingar jag testat, vissa är godare än andra, men ingen har varit äcklig som den där, bara att de varit smaklösa isf.

Jag tycker de brukar mätta så bra :).
 
Jag undviker allt med protein i namnet eller på förpackningen som om det vore positivt, det är något som avskräcker mig istället. Det blir ju skitäckligt! :wtf:
Det beror ju jättemycket på vad det är för slags protein, hur det har tillsats och vilken slags produkt det rör sig om. Ett bröd kan ju marknadsföras för högt proteininnehåll bara för att det innehåller lite extra frön/nötter, till exempel. Men jag håller med om att många sådana här "sportprodukter" som mest bara består av en massa kemiskt skräp oftast är äckliga, men för min del beror det mer på allt sötningsmedel och diverse andra tillsatser än på själva proteinet.
 
Det var protein isglassen som avskräckte mig för all evighet :cool:
Hahaha, ja DEN kan jag tänka mig var äcklig! :D Men då återkommer vi till det där med "vilken sorts produkt det rör sig om" - det passar bättre med vissa livsmedel än andra helt enkelt :)
 
Det beror ju jättemycket på vad det är för slags protein, hur det har tillsats och vilken slags produkt det rör sig om. Ett bröd kan ju marknadsföras för högt proteininnehåll bara för att det innehåller lite extra frön/nötter, till exempel. Men jag håller med om att många sådana här "sportprodukter" som mest bara består av en massa kemiskt skräp oftast är äckliga, men för min del beror det mer på allt sötningsmedel och diverse andra tillsatser än på själva proteinet.
Ja jag menade "sportprodukterna". Jag älskar ju protein innehållet i kött eller frön osv :angel::D Men den där protein isglassen.. Alltså jag är helt övertygad om att det var proteinet som gav den avskyvärda smaken och att de misslyckades med att försöka dölja den med sötningsmedel.

Ja, det var ett trauma :mad::p
 
Ja jag menade "sportprodukterna". Jag älskar ju protein innehållet i kött eller frön osv :angel::D Men den där protein isglassen.. Alltså jag är helt övertygad om att det var proteinet som gav den avskyvärda smaken och att de misslyckades med att försöka dölja den med sötningsmedel.

Ja, det var ett trauma :mad::p
Fullt förståeligt! Det märket har överhuvudtaget aldrig producerat något som är faktiskt ätbart/drickbart såvitt jag vet (enligt mig då).

EDIT: Det var jag som mindes fel märke! Lohilo har jag aldrig testat något av.
 
Klart det avskräcker, isglass i sig är ju vidrigt :angel: Prova Lohilos proteinglass istället om du får nåt ryck och vill testa sånt. Deras swedish fika är underbar! :d
Jag har PTSD :cool::D

Jag är ärligt talat inte så förtjust i glass (Om jag vågar säga det här :nailbiting:), därför föredrar jag isglass (eller mjukglass) :angel:
 
Men DISSA denna, både den naturella och den med vaniljsmak. Fick prova gratis, kommer inte köpa dem.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190605-181454_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190605-181454_Samsung Internet.jpg
    109,6 KB · Visningar: 88
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
38 498
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 716
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 653
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp