Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad kallar vi något som varken är värd att hissa eller dissa? Det ordet passar iaf in på denna

05000112632569_G1N1.jpg


Gurksmaken är trevlig, smaken av sötningsmedel är det inte.
 
Halvhiss för Nogger bites. Hade önskat lite mer definierad nogger smak.

Hiss för Piggelinen, smakade som en lite syrligare variant av glassen
 

Bifogade filer

  • 20180602_182604.jpg
    20180602_182604.jpg
    272,2 KB · Visningar: 37
Hiss på den här. Helt perfekt att blanda i en sallad till grillat. Diss på att ICA har två smaker till (oliver och paprika) som är jättelätt att ta fel på i butiken då förpackningarna är så lika. Händer mig titt som tätt fast jag är medveten om problemet :crazy:.
ost.png
 
Hiss på den här. Helt perfekt att blanda i en sallad till grillat. Diss på att ICA har två smaker till (oliver och paprika) som är jättelätt att ta fel på i butiken då förpackningarna är så lika. Händer mig titt som tätt fast jag är medveten om problemet :crazy:.
ost.png

Håller med! Den med massa kryddor i oljan är jättegod :up: Tror det är den på bilden ovan.

Sedan är det ju inte äkta fetaost men den är väldigt god för att vara kopia.
 
Försökte nyss köpa Bregott Brynt smör pga ovan kommentarer - men så verkar inte min lille (men väldigt välsorterade) Ica nära fått in den?! Måste be dem lösa det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
41 167
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 944
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp