Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fler som gillar tydligen! :arghh:

d2U0wJn.jpg
 
Jag hade en finne som satt djupt inne i huden och läste om att medel för punktbehandling skulle vara bra. Jag köpte denna:
211192s.jpg

Nu har jag istället ett sår där den första djupliggande finnen är och två nya, plus tre andra "vanliga" finnar. Och det var ett tag sedan nu jag hade så många på samma gång.
:meh::arghh:
DISS!!!!! :rage::rage:
 
Diss till ballerina chokladboll :arghh: alltså jag älskar chokladbollar. Jag kan äta upp en stor kartong med delicatobollar (15 st) på mindre än en vecka. Men ballerina med chokladboll var hiskeligt, och då är jag ändå ett kakmonster av rang :mad:
 
Svag hiss

trocadero-zero-sugar-150cl-3.jpg


hade för mig det var lite mer smak, tycker den var väldigt mild och försvinner lite, men kan bero på att jag jämför den med Irn Bru som är lite mer kraft i. Dock väldigt somrig :)

Stor HISS också för denna! :d
CAP50459.jpg
 
Svag hiss

trocadero-zero-sugar-150cl-3.jpg


hade för mig det var lite mer smak, tycker den var väldigt mild och försvinner lite, men kan bero på att jag jämför den med Irn Bru som är lite mer kraft i. Dock väldigt somrig :)
Va, finns Irn Bru i Sverige?! Det måste jag berätta för min vän som är närmast beroende! Var köper du det?
 
Va, finns Irn Bru i Sverige?! Det måste jag berätta för min vän som är närmast beroende! Var köper du det?

Tyvärr har jag inte hittat det här men har skotska vänner som köper med till mig lite titt som tätt när de är hemma :D Blev också lite beroende av den när jag bodde där hoppades att denna skulle vara liknande men påminner bara svagt om den.
 
Googling ger att det finns bla på CDON och Partykungen.

Nu var jag också tvugen att googla och hittade den då på the English shop, Dock aldrig sett den i butik men så letar jag ju efter den sockerfria varianten också. Tycker dock 19-20kr för en burk är lite väl dyrt och kanske inte riktigt värt det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
41 914
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 013
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp