Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
STOR HISS på denna! :D
31780_53eb6be1e087c37e4bca6fee.png
Ja! Fantastisk är den :bump:
 
  • Gilla
Reactions: WS6
07310070003072_g1n1.jpg

Den förtjänar verkligen inte så här stor bild, det var nästan att den inte fick någon bild alls. Jävlar så äcklig. Den smakar först päron, sen smakar den bränd matolja :wtf::turd: DISS, om det inte framgick.
Jag köpte en sådan åt min nioåriga son idag, han älskade den! Jag smakade lite och tyckte som du. Hur kommer man på tanken med popcornsmak på en dryck?
 
07310070003072_g1n1.jpg

Den förtjänar verkligen inte så här stor bild, det var nästan att den inte fick någon bild alls. Jävlar så äcklig. Den smakar först päron, sen smakar den bränd matolja :wtf::turd: DISS, om det inte framgick.

Såg den andra nyheten från festis (med Cappuccino-smak) i fiket på universitetet och trodde verkligen det var ett skämt, sedan såg jag denna. :eek: Det känns som att flertalet tillverkare av smaksatt dryck verkligen försöker så att tillverka intressanta (läs: galna) smakkombinationer att de inte inser hur vidrigt det blir. :rofl:
 
07310070003072_g1n1.jpg

Den förtjänar verkligen inte så här stor bild, det var nästan att den inte fick någon bild alls. Jävlar så äcklig. Den smakar först päron, sen smakar den bränd matolja :wtf::turd: DISS, om det inte framgick.
Jag köpte de andra två nyheterna. Cappucino var drickbart men inte direkt god. Hallon lakrits var den jag hoppades på- men den var ännu värre. Det är ju ändå en god kombination i vanliga fall. Men den får diss av mig.
 
Oklart hur ny den här produkten egentligen är, men jag testade den först idag. ICAs Kikärtspastej med sambal oelek får en stor HISS av mig! Nybakat grovt bröd och smörgåsgurka ihop med pastejen var löjligt gott! Kommer äta den här ofta.

7318690144243.2x.jpg
 
Jag har testat två nya saker, först lite glass som sig bör, DISS på den, varken gillar eller förstår kaksmuleribollarna, enda goda med den var citronvirvlarna
Carte%2BDor%2BLemon%2BPie-%2BUnilever%2BPolska-1.jpg


sen testade jag lite te, ett supergott apelsinigt te som inte blir beskt när påsen ligger i för länge, dock finns 2 bieffekter, jag blev väldigt kissnödig och kände mig alldeles för pigg, somnade 2 på natten så det är inget kvällste. HISS
s-l300.jpg
 
Har den här varit uppe i någon tråd redan kanske? Häagen-Dazs Peanut Butter Crunch får en HISS av mig i alla fall! Även om det aldrig kan bli för mycket jordnötssmör, d.v.s. jag hade inte klagat om det var ännu lite mer. ;) Men gott med nötterna som är i!

jsyvjycdeuoadmvhyqnu.jpg


Åhå, vad jag älskar glass alltså!
 
Provade ny frysmat till lunch idag. Överraskande gott! Verkligen ingen hälsokost dock, består mest av nudlar i oljig sås. Men det blir ändå
HISS pga smaken.
 

Bifogade filer

  • 57819DC2-7E8C-45F1-B70E-BAF739106175.jpeg
    57819DC2-7E8C-45F1-B70E-BAF739106175.jpeg
    218,7 KB · Visningar: 51
En svag hiss blir det till denna:

lindahls-smoothiebowl-mango-sotpotatis-300x300.jpg


Jag gillar konceptet, konsistensen och smaken men det blev tyvärr lite för mycket efter ett tag och jag fick ge bort den sista tredjedelen till sambon. Den var väldigt krämig och det är ju rätt mycket protein i, så mättnadskänslan infann sig snabbt. Nu var jag i och för sig inte vrålhungrig när jag högg in - hade jag varit det kanske det hade gått bättre.
 
Har den här varit uppe i någon tråd redan kanske? Häagen-Dazs Peanut Butter Crunch får en HISS av mig i alla fall! Även om det aldrig kan bli för mycket jordnötssmör, d.v.s. jag hade inte klagat om det var ännu lite mer. ;) Men gott med nötterna som är i!

jsyvjycdeuoadmvhyqnu.jpg


Åhå, vad jag älskar glass alltså!

STOR HISS!!! Även Hazelnut crunch är supergod!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 111
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 216
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp