Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stor fet DISS riktigt besviken. Smakade fadd

zingo-jordgubb-sockerfri-1.jpg
 
Ja, då måste de vara goda! 😍
Är de svenska?
Nej de är från Belgien.
Stor fet DISS riktigt besviken. Smakade fadd

zingo-jordgubb-sockerfri-1.jpg
En sån där köpte jag för ett tag sen och tänkte att wow, detta kommer bli nice. Den smakade skit verkligen, insåg då att jag inte märkt när jag köpte den att den var sockerfri :meh: utöver cola-smaken (inkl pepsi då) och trocadero så är verkligen all lightläsk äcklig, det funkar liksom inte med "frukt och bär" av nån anledning. Lightläsk med apelsinsmak smakar ju alltid kräk också av nån anledning. Synd!
 
Nej de är från Belgien.

En sån där köpte jag för ett tag sen och tänkte att wow, detta kommer bli nice. Den smakade skit verkligen, insåg då att jag inte märkt när jag köpte den att den var sockerfri :meh: utöver cola-smaken (inkl pepsi då) och trocadero så är verkligen all lightläsk äcklig, det funkar liksom inte med "frukt och bär" av nån anledning. Lightläsk med apelsinsmak smakar ju alltid kräk också av nån anledning. Synd!
Jag dricker bara de sockerfria har inget alternativ :D

Tycker vanlig cola t.ex har en mögelsmak :rofl:

Men det är väl en vanesak antar jag :)
 
På temat Kiviks Musteri: Stor jädra HISS till deras lemonader! Jordgubb/mynta är min favorit, men rabarber/vanilj och päron/ingefära slinker också ner riktigt fint. Dessvärre är de lite kluriga att få tag på, men ser ni dem någonstans är det definitivt värt att köpa tycker jag!

Visa bifogad fil 75033
Å den är verkligen god! Där jag bor finns den på Coop Nära.
 
fa79d2dace0b9a413c383c18b40c5a06.jpg


Hiss

Smakar "kött", godare än den vanliga krögarpytten. Sojagrejer har en lätt rökig smak som jag gillar.

Mitt problem med köttpyttipanna är att man ju ibland kan få såna köttbitar som är bara fett, eller någon broskbit eller så och jag tycker det är så vansinnigt äckligt så jag äter gärna inte sånt "helfabrikatskött" eller vad man ska säga.

Mitt enda problem var att sojabitarna här liksom var rätt tuggiga och ja.. lite påminde om de mindre trevliga köttbitar man kan få, fick påminna mig själv att det är INTE kött.

Kommer nog inte köpa igen men då är det bara pga mitt personliga problem med konsistensen, smaken var det verkligen inget fel på :)
 
Gillar man saltlakrits så är dessa en klar hiss!
Visa bifogad fil 72109

Håller med, rejäl HISS på denna! Mycket saltlakritssmak även på själva glassen.

Sen är jag kanske sist i världen med att testa linsbågar, men eftersom min mataffär hade rea och sålde påsar för 10 kr styck såg jag det som ett tecken från ovan att vi skulle ha snacks ikväll. De är av märket OHO! och jag valde Maple&Bacon och Sourcream&Onion. De sistnämnda har nu avsmakatsoch betyget blir HISS, de var riktigt goda! Mer tydlig löksmak än vad jag är van vid att S&O-produkter brukar ha, vilket jag gillar, och inte så stabbiga.

1633103342608.png
 
Håller med, rejäl HISS på denna! Mycket saltlakritssmak även på själva glassen.

Sen är jag kanske sist i världen med att testa linsbågar, men eftersom min mataffär hade rea och sålde påsar för 10 kr styck såg jag det som ett tecken från ovan att vi skulle ha snacks ikväll. De är av märket OHO! och jag valde Maple&Bacon och Sourcream&Onion. De sistnämnda har nu avsmakatsoch betyget blir HISS, de var riktigt goda! Mer tydlig löksmak än vad jag är van vid att S&O-produkter brukar ha, vilket jag gillar, och inte så stabbiga.

Visa bifogad fil 77591
Maple & bacon är godare än sourcream & onion! ^^
 
Håller med, rejäl HISS på denna! Mycket saltlakritssmak även på själva glassen.

Sen är jag kanske sist i världen med att testa linsbågar, men eftersom min mataffär hade rea och sålde påsar för 10 kr styck såg jag det som ett tecken från ovan att vi skulle ha snacks ikväll. De är av märket OHO! och jag valde Maple&Bacon och Sourcream&Onion. De sistnämnda har nu avsmakatsoch betyget blir HISS, de var riktigt goda! Mer tydlig löksmak än vad jag är van vid att S&O-produkter brukar ha, vilket jag gillar, och inte så stabbiga.

Visa bifogad fil 77591
Var inköps dessa?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 165
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 575
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp