Var hittade du den?Visa bifogad fil 189596
HISS mycket citronsmak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittade du den?Visa bifogad fil 189596
HISS mycket citronsmak
WillysVar hittade du den?
Philadelfia med smak av Västerbottensost får tyvärr en DISS!
Den smakar philadeflia och västerbottensost (såklart) vilket bara blev fel, mina smaklökar samt hjärna fattade inte vad som hände.
Det skar sig fullständigt.
(Va några år sen jag va aktiv här så kände att det va rimligt att slänga mig in i denna trevliga och munchiga tråd. Förlåt om nån redan recenserat produkten, läste några sidor men inte alla.)
Philadelfia med smak av Västerbottensost får tyvärr en DISS!
Den smakar philadeflia och västerbottensost (såklart) vilket bara blev fel, mina smaklökar samt hjärna fattade inte vad som hände.
Det skar sig fullständigt.
(Va några år sen jag va aktiv här så kände att det va rimligt att slänga mig in i denna trevliga och munchiga tråd. Förlåt om nån redan recenserat produkten, läste några sidor men inte alla.)
Jag kan tänka mig att det är supergott att riva västerbottensost i färskost eller i nån typ av fraiche, brukar själv göra kall sås med parmesan iOch jag älskar den!
Använt som chipsdip, grönsaksdipp, och på salta kex. Mums!
Men jag älskar både färskost och Västerbottensost, och har gjort en sån dip förut av naturell färskost + riven västerbottensost.
Nu måste jag ju testa den.Och jag älskar den!
Använt som chipsdip, grönsaksdipp, och på salta kex. Mums!
Men jag älskar både färskost och Västerbottensost, och har gjort en sån dip förut av naturell färskost + riven västerbottensost.
Jag kan tänka mig att det är supergott att riva västerbottensost i färskost eller i nån typ av fraiche, brukar själv göra kall sås med parmesan i
VB ost och Philadelphia är två storfavoriter så trodde jag skulle älska den.
Men tyckte Philadelphian smakade kemiskt och salt.
Samma här, jag tyckte det lät som en toppenprodukt men nej. Jag kan tänka mig att det blir godare att riva västerbottenost själv och blanda med Philadelphian...
Riven VB är verkligen superbra att ha i frysen för att piffa till pastarätter med mera! Ja, man kan riva själv men jag kommer aldrig ihåg och ost dör snabbt i min kylFinns färdigriven, superbra!
Brukar använda den och göra svensk carbonara![]()
Gillade också dom mycket! Hiss från mig med!
Hiss!
Väldigt godförst smak av annanas och sen kommer persikosmaken
Mina favoritsmaker så hoppades den skulle vara god
Visa bifogad fil 189636