Mutter mutter, ursäkten godtas... Kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mutter mutter, ursäkten godtas... Kanske
Vill minnas att de jag gillat senast typ peanut cloud och pistage inte alls haft den där bismaken.
Var har du köpt den? Låter verkligen som något för migVisa bifogad fil 189651
HISS! Kanske lika mycket pensionsärsmak som Brideblandning, men jag gillade den. Dock är chokladsås till ett måste.
I den lokala saluhallen. Det är väl ett märke som kommer från Mariestad, så den är väl vanligare i den trakten. Har sett den finnas på Lidl ibland, men då mer neutrala smaker så att säga.Var har du köpt den? Låter verkligen som något för mig![]()
Var har du köpt den? Låter verkligen som något för mig![]()
I den lokala saluhallen. Det är väl ett märke som kommer från Mariestad, så den är väl vanligare i den trakten. Har sett den finnas på Lidl ibland, men då mer neutrala smaker så att säga.
Har sett romrussin på Lidl här @Milosari så även den där kan ju finnas.I den lokala saluhallen. Det är väl ett märke som kommer från Mariestad, så den är väl vanligare i den trakten. Har sett den finnas på Lidl ibland, men då mer neutrala smaker så att säga.
Håller med! Brukar inte alls gilla den typen av "overkligt" men jag tyckte om den. Jättekonstig men ändå jättebra!Något helt annat än mat, nämligen en serie.
Svärtan på SVT.
Hiss! Satan i gatan vad bra den va
Läste att någon kallade den en blandning mellan saltkråkan och arkiv x och jag håller med.
Älskar 80-tals miljön och musiken![]()
Jag gillade boken, så är tveksam till att se serien, för det brukar inte bli bra. Men har man inte läst boken kan jag tönka mig att man uppskattar serien!Något helt annat än mat, nämligen en serie.
Svärtan på SVT.
Hiss! Satan i gatan vad bra den va
Läste att någon kallade den en blandning mellan saltkråkan och arkiv x och jag håller med.
Älskar 80-tals miljön och musiken![]()
Jag gillade boken, så är tveksam till att se serien, för det brukar inte bli bra. Men har man inte läst boken kan jag tönka mig att man uppskattar serien!
Jag har svårt att jämföra bilderna jag redan fått i mitt huvud med de i serie eller film, och då stör jag migJag har inte läst denna men flera andra av honom så måste läsa denna också
Brukar se böcker och filmatiseringar som två olika saker och inte tänka att de ska vara så lika mer än löst baserade på samma historia.
Smörsalt??Visa bifogad fil 189834
Typ hiss på dessa iaf. Ordentligt rökig smak (vilket påminner mig att jag har röksalt att prova leka med, smörsalt är redan standard) men inte så mycket eftersmak som man kanske önskat. Dom med tryffel är fortsatt favvo, följt av sourcream.
Har smakat samma tror jag, men mera nyligen den från ICA. Diss på bäggeGarants färdiga pizzasallad.
Hiss från mig!
Ganska mild och trevlig utan för mycket vinäger.
Jag vet att det är lätt att göra själv men för en lat och pipig person som mig som knappt äter grönsaker alls så är det perfekt att det finns färdiga alternativ som är goda
Visa bifogad fil 189349