Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provade de här igår. Diss, de var konstigt fadda. Kanske för att jag gillar hetta.Visa bifogad fil 185039HISS. Smakar verkligen som det står på påsen. Riktigt goda. Var lite skeptisk när jag köpte dom. Är inget fan av jalapeño men här var det faktiskt gott och det var inte starkt för 5öre.
Det gör ju inte jag så jag tyckte dom var toppen. Men det står ju mild jalapeño så ska det ju inte vara så hett. Bara så att en klenis överleverProvade de här igår. Diss, de var konstigt fadda. Kanske för att jag gillar hetta.
Tyckte dom bara var trista. Som dipp tycker jag holiday är jättegott men chipsen känns mest tråkiga. Blir ingen mer sån påse.Visa bifogad fil 185238
Diss. Egentligen är dom inte äckliga. Men otroligt ojämna i smaken. Vissa smakar mest besk grön paprika (antar jag) och vissa smakar salt och vissa smakar något annat. Kommer inte köpa igen.
Åh, den såg väldigt god ut!Hiss! Bra balans mellan syran från bären och det gräddiga söta i vaniljglassen.
Visa bifogad fil 185241
Var hittade du denna?Hiss! Bra balans mellan syran från bären och det gräddiga söta i vaniljglassen.
Visa bifogad fil 185241
Var hittade du denna?![]()
Då måste vi ha fått olika för mina var rätt starka.Visa bifogad fil 185039HISS. Smakar verkligen som det står på påsen. Riktigt goda. Var lite skeptisk när jag köpte dom. Är inget fan av jalapeño men här var det faktiskt gott och det var inte starkt för 5öre.
Det blev lite mer kryddat när jag ätit en stund men långt ifrån starka. Och jag klarar inget som är starkt. Så det måste verkligen varit olika. Då kanske jag inte vågar köpa dom igenDå måste vi ha fått olika för mina var rätt starka.
Goda dock.
Det är ju svårt att beskriva sånt här. Men jag tycker inte att de var vrålstarka men en bit över milda.Det blev lite mer kryddat när jag ätit en stund men långt ifrån starka. Och jag klarar inget som är starkt. Så det måste verkligen varit olika. Då kanske jag inte vågar köpa dom igen
Bara för att du visar en styckglass så måste jag skriva om min undran. Stod på jem & fix idag och funderade på att köpa glass. Men med tanke på priset avstod jag. NÄR blev styckglassar lika dyra som ett helt paket glassVisa bifogad fil 185285
Svag hiss
Helt okej smakmässigt. Jag gillade vaniljglassen och hinten av kola. Även crunchet i den mörka chokladen. Kulorna... tillförde inte så mycket för min del. Kolan var god. Chokladglassen i slutet lite "meh". Som helhet - fullständigt okej, men kommer inte köpa igen. Väldigt söt.
Hade varit lättare om man kunde känna samma som andraDet är ju svårt att beskriva sånt här. Men jag tycker inte att de var vrålstarka men en bit över milda.
Helt sanslöst dyrt. Jag vägrar köpa styckglass som kostar över 20kr. Knappt jag gör det.Bara för att du visar en styckglass så måste jag skriva om min undran. Stod på jem & fix idag och funderade på att köpa glass. Men med tanke på priset avstod jag. NÄR blev styckglassar lika dyra som ett helt paket glass? Har det alltid varit så? Jag kan liksom inte förmå mig till att betala 30-40 kr för EN glass, när jag kan få en hel burk för samma pris...
![]()