Förresten, Powerade körsbär.
HISS! Sur, läskande körsbärs-sportdryck.
HISS! Sur, läskande körsbärs-sportdryck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, jag älskar också allt med körsbärJag är så glad att det är ett körsbärsår i år! Ser fram emot att smaka denna.
Visa bifogad fil 186219
HISS!!! Alltså det här är min nya storfavorit!! Så galet god! Persikan är suverän den också men den här är snäppet godare i mitt tycke. Jag är redan beroende!! Äntligen har jag hittat ett alternativ till Pepsi Max!
Jag såg annons för den och bara där tyckte jag att den lät hemsk...Garant Råggy Berry får en enorm DISS! Såpass äcklig att jag åt några skedar och slängde den sen, trots att jag var jättehungrig. Köp verkligen inte den! Fattar inte hur den gått igenom produktutvecklingen.
Visa bifogad fil 186226
Är det alltså typ kall havregrynsgröt med bär?Garant Råggy Berry får en enorm DISS! Såpass äcklig att jag åt några skedar och slängde den sen, trots att jag var jättehungrig. Köp verkligen inte den! Fattar inte hur den gått igenom produktutvecklingen.
Visa bifogad fil 186226
Nä, det hade varit ok. Nu är det råg, som blir som små boba-kulor typ? I någon konstig "sås" som ska efterlikna risifrutti.Är det alltså typ kall havregrynsgröt med bär?
Edit: eller... då blir det väl mer som overnight oats, vilket i alla fall är ätbart ibland.![]()
Nä, det hade varit ok. Nu är det råg, som blir som små boba-kulor typ? I någon konstig "sås" som ska efterlikna risifrutti.
Det är det!!Det låter fruktansvärt!