Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Garant Råggy Berry får en enorm DISS! Såpass äcklig att jag åt några skedar och slängde den sen, trots att jag var jättehungrig. Köp verkligen inte den! Fattar inte hur den gått igenom produktutvecklingen.
07311043025251_c1c1.webp

Garant Råggy Berry får en enorm DISS! Såpass äcklig att jag åt några skedar och slängde den sen, trots att jag var jättehungrig. Köp verkligen inte den! Fattar inte hur den gått igenom produktutvecklingen.
Visa bifogad fil 186226
Är det alltså typ kall havregrynsgröt med bär? O_o

Edit: eller... då blir det väl mer som overnight oats, vilket i alla fall är ätbart ibland. 😅

Jag HISSar salt persika Ferrari! Gooooda, gick åt för fort! Borde ha ätit middag istället men blev mätt på bilar så det var tur jag bara hade en påse egentligen!

De vanliga bilarna med colasmak älskar jag så HISS på de också trots att de är mångåriga på marknaden. de vanliga röda har en riktigt god smak men är stenhårda, vilket ger dem en halvhiss från mig bara.

Jag hoppas verkligen Ferrari med salt persika kommer till en affär nära mig snaaart! Älskar salt, persika OCH Ferrari! (traditionsengligt godis varje F1-söndag. Man kan ana vilka jag hejar på... :D) På tal om Ferrari, någon annan som kommer ihåg Ferrari rabarber som fanns för några år sedan? SÅ goda! :d

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka