Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

På tal om donken så drack jag en McFizz Sakura när jag var i Milano förrförra veckan. Tror den finns här också, men kanske med annat namn? Sprite och körsbärsblom iaf. Megadiss! Jag kan inte beskriva den på annat sätt än att den smakar Miss Dior Blooming Bouquet... :cautious:
Det låter helt perfekt för mig, jag älskar "parfymiga" blommiga smaker! <3

På tal om donken så drack jag en McFizz Sakura när jag var i Milano förrförra veckan. Tror den finns här också, men kanske med annat namn? Sprite och körsbärsblom iaf. Megadiss! Jag kan inte beskriva den på annat sätt än att den smakar Miss Dior Blooming Bouquet... :cautious:
Jag smakade den häromveckan men glömde recensera. Tyckte att smaken var bra, lime och körsbärsblom passar ihop och jag kan uppskatta blommiga smaker:
Men den var för söt och hade för mycket smak av sötningsmedel så DISS från mig.

Nu har jag testat Ramlösa mer smak, Persika och Äpple kiwi.
Hiss på båda!
Känner ingen smak av sötningsmedel men är van eftersom jag jag dricker mycket energidryck och tycker läsk med vanligt socker smakar blergh 😅
Kommer absolut köpa igen och ska testa hallon också 😄
images (1).webp

Nu har jag testat Ramlösa mer smak, Persika och Äpple kiwi.
Hiss på båda!
Känner ingen smak av sötningsmedel men är van eftersom jag jag dricker mycket energidryck och tycker läsk med vanligt socker smakar blergh 😅
Kommer absolut köpa igen och ska testa hallon också 😄
Visa bifogad fil 186616
Håller med, tycker inte alls att man känner något sötningsmedel medan det i vissa sockerfria produkter absolut känns av.

Daimglass finns fortfarande men tillverkas numera av Triumf, om det är nån tröst? :) Jag dissar GB i största allmänhet, tycker dom har blivit jättedåliga på senare år.
Inte i bytta väl? Glad att struten finns kvar under anna flagg, men köpte oftare byttan än strut förr :)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka