Det tänkte jag inte ens på. Kan sådant verkligen mögla? Det är ju starka grejer i? Får undersöka!Det kan inte vara så att du fått ett exemplar som verkligen har möglat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tänkte jag inte ens på. Kan sådant verkligen mögla? Det är ju starka grejer i? Får undersöka!Det kan inte vara så att du fått ett exemplar som verkligen har möglat?
Jag tycker att alla Australian Bodycare-produkter jag stött på har luktat mögelAlltså i dag testade jag något så vidrigt att jag fortfarande mår illaKöpte ny sorts munskölj efter bra recensioner, Australian bodycare - det smakar riktigt mögel! Fruktansvärt. Som att du tagit en stor tugga jättemögligt bröd. Undvik!Visa bifogad fil 188724
Det står så här i innehållsförteckningen: "4-Terpineol är nyckelingrediensen i Tea Tree Oil", den innehåller alltså det.Jag tycker att alla Australian Bodycare-produkter jag stött på har luktat mögelTror dock att det kanske är tea tree jag stör mig på, och det ska ju inte finnas i munskölj
![]()
Aha, det trodde jag inte! Det kändes oväntat när det verkar orsaka en del allergier på huden. Då är det kanske så att tea tree både luktar och smakar mögelDet står så här i innehållsförteckningen: "4-Terpineol är nyckelingrediensen i Tea Tree Oil", den innehåller alltså det.
Jag tycker inte att teetree luktar mögel alls, det luktar bara väldigt starktAha, det trodde jag inte! Det kändes oväntat när det verkar orsaka en del allergier på huden. Då är det kanske så att tea tree både luktar och smakar mögel![]()
Dofter är ju subjektivt såklartJag tycker inte att teetree luktar mögel alls, det luktar bara väldigt starkt![]()
För mig luktar det rengöringsmedel.Jag tycker inte att teetree luktar mögel alls, det luktar bara väldigt starkt![]()
Jag älskar lukten! Typ mint och eukalyptus. Nästan motsatsen till mögel.Jag tycker inte att teetree luktar mögel alls, det luktar bara väldigt starkt![]()
Och jag tycker vissa rengöringsmedel (typ fönsterputsen på jobbet) luktar mögelFör mig luktar det rengöringsmedel.
Jag älskar lukten! Typ mint och eukalyptus. Nästan motsatsen till mögel.![]()
Jag hade gärna haft det i munskölj! Tycker för det mesta munskölj är för sött för att kännas riktigt fräscht.Jag med!
Kanske är som med Koriander
Jag skulle dock inte vilja ha tee trea i munskölj, för mig är det för mycket kopplat till liniment.
Jag kan skicka en flaskaJag hade gärna haft det i munskölj! Tycker för det mesta munskölj är för sött för att kännas riktigt fräscht.
Men ja, liniment liksom!Underbar lukt!
Jag gillar också linimentlukt men detta var inte i den stilen allsJag med!
Kanske är som med Koriander
Jag skulle dock inte vilja ha tee trea i munskölj, för mig är det för mycket kopplat till liniment.
Är i storschtaan och turistar.
7/11 Propud mjukglass. Stor hiss! Helt perfekt. Jordgubbssåsen är godare än chokladen, men chokladen är helt ok. Den är god helt utan topping också.