Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Alltså i dag testade jag något så vidrigt att jag fortfarande mår illa 🤢 Köpte ny sorts munskölj efter bra recensioner, Australian bodycare - det smakar riktigt mögel! Fruktansvärt. Som att du tagit en stor tugga jättemögligt bröd. Undvik!Visa bifogad fil 188724
Jag tycker att alla Australian Bodycare-produkter jag stött på har luktat mögel 😷 Tror dock att det kanske är tea tree jag stör mig på, och det ska ju inte finnas i munskölj 😅

20260726_191616.webp
Hiss på den här åxå. Kanske lite lite mat i lådan men det var hyfsat gott i alla fall. Ska prova dom andra 2 lådorna med.

Det står så här i innehållsförteckningen: "4-Terpineol är nyckelingrediensen i Tea Tree Oil", den innehåller alltså det.
Aha, det trodde jag inte! Det kändes oväntat när det verkar orsaka en del allergier på huden. Då är det kanske så att tea tree både luktar och smakar mögel 😅

Jag va i princip beredd att börja riva upp golven i mitt hus pga mögellukt tills jag insåg att det va min nya hårolja med "7 helt naturliga oljor" som luktade. Så ja det kan lukta rätt nära mögel... (det va billigare att sluta med oljan än att riva huset)

Är i storschtaan och turistar.

7/11 Propud mjukglass. Stor hiss! Helt perfekt. Jordgubbssåsen är godare än chokladen, men chokladen är helt ok. Den är god helt utan topping också.

Håller med! Jag har testat den med Center-topping. Söt, men god (det är ju en kolasås, så gillar en inte sött så borde den gå bort ändå..) ! Hiss! Krämig och god glass, tyckte att den smakade nästan som vanlig mjukglass.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka