Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

20260811_161709.webp
Hiss. Jag tog mod till och blev positivt överraskad. Den var riktigt god. Smakar ju hallonsoda, som jag egentligen inte tycker om men den känns inte lika sliskig. Den var faktiskt god

1000017063.webp

Hiss på denna! Köpte på matsmart så lämplig slant per bar..eftersom det varken varit rea på nicks lr pändy på länge och mitt lager tryter 🙈

Rejält stabbig konsistens med lite crisp i. Påminner lite om de gamla atkinsbarerna som fanns. En tugga räcker ett tag.
Och mint choklad är ju alltid gott 😗 så lämplig nödproviant att springa förbi skåpet på jobbet å greppa en tugga i farten 🙈

616_ecomhub-c616_1813_original-jpg-cutout-7a82c484-original.jpg

Hiss! God, söt men också lite..salt? Svår att beskriva men den uppfyllde förväntningarna utifrån smaksättningen. Noll chokladsmak. Också god i overnight oats. Samma som vaniljdrömmar i övrigt - kasein ger en tjockare overnight oats och denna innehåller bra med protein i en portion. Tummen upp!

163_ecomhub-c163_352_original-jpg-cutout-056a07cb-original.jpg

Jomen, denna får en hiss, men det är inte en fullpoängare. Även denna är åt det sötare hållet och den är god i min overnight oats - men jag hade önskat en djupare chokladsmak. Den här smakar som jag hade tänkt mig att den med smak av mjölkchoklad (det finns också :D ) skulle smaka. Kan absolut tänka mig att köpa igen om favoriten är slutsåld eller om det är lite tightare i budgeten. Tyngre får lite pluspoäng för priset också.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka