Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag missbrukar min mjölkskummare grovt. Köpte den istället för shaker till mitt proteinpulver men fick en HEL värld öppnad för mig! Undrar ju vart mjölkskummaren har varit i hela mitt liv.Jag vill hissa att ha i lite vaniljsocker i sin hemmagjorda oboy, det gör att den bittra kakaon blir lite mildare. Jag gör en omgång av 4 msk kakao, 6 msk socker och en halv tsk vaniljsocker, det räcker sen till flera tillfällen
. Blandas i mjölk med en riktig hiss-produkt: mjölkskummaren från Ikea, för att inte riskera nån kakaoklump i slutresultatet
.
Den där stackars mjölkskummaren har även fått blanda proteinshakes och fixa en klick vispad grädde till våfflor flera gånger. Än har den inte gett upp
![]()
Min son kallar det för mammagodis![]()
Hiss! Så himla gott. Men ingenting för den som vill ha något syrligt - det här är väldigt sött!
Vilken HEMSK förpackning![]()
Hiss
Vegan delights Serpent bar. God, men mastig!
Vilken HEMSK förpackning! Och varför i hela friden har en orm något med godis att göra???
Vilken HEMSK förpackning! Och varför i hela friden har en orm något med godis att göra???
Jag tycker också den var snygg/cool.Haha! Jag vill köpa den enbart pga förpackningen
Underbar!
Haha! Jag vill köpa den enbart pga förpackningen
Underbar!
En anledning så god som någon! Support my local (Vegan delights tillverkas i Uppsala) !![]()
![]()
Den där är verkligen näst på tur att testa nu när jag tränar på att äta lite bättreVisa bifogad fil 191160
Jag köpte bokstavligen den här alldeles nyss, jag var just till Maxi. Den får HISS!
Och ja, givetvis smakar den inte som riktig bea men det är den bästa fuskbean jag provat och perfekt om en vill hålla igen lite till vardags men ändå ha en god sås.
Visa bifogad fil 191160
Jag köpte bokstavligen den här alldeles nyss, jag var just till Maxi. Den får HISS!
Och ja, givetvis smakar den inte som riktig bea men det är den bästa fuskbean jag provat och perfekt om en vill hålla igen lite till vardags men ändå ha en god sås.
Var hittar man dem?![]()
Hiss
Ja. De smakar precis som den blå klubban man fick från pizzerian som liten
Köpte på Coop. Hängde under påsarna med KnatterVar hittar man dem?![]()
Visa bifogad fil 191160