Hjälp * 2

Mysaan

Trådstartare
Okej nu är Mysaan i gång i gen och fattar inget alls som vanligt. 2 problem har uppstått.

1. På ena datorn så kom det helt plötsligt upp vid verktygsfälten ett fält som hette typ Yahoo! Tog bort den efetrsom den var i vägen och jag bara blev irriterad. Inga problem med det. Öppnade sedan ett nytt fönster i IE och där hittade jag en länk jag ville kolla. Tryckte på länken som givetvis öppnades i nytt fönster och då kommer Yahoofältet tillbaks samtidigt som de andra två fönstren stängdes ner. Varför blir det så här och hur gör jag för att få bort detta vertygsfält parmanent???

2. På den nya datorn så har jag oxå problem. Om jag går ut på msn games och vill spela något så medans spelet laddar brukar det komma upp en liten svart ruta med reklam. Problemet nu är att den rutan inte försvinner när spelet laddats klart utan då döljer en del av spelet. Varför????

Någon som orkar hjälpa mig???
 
Sv: Hjälp * 2

Jag är inte säker på att det är tillåtet. :crazy:

Har du inget support-avtal för datorn?
 
Sv: Hjälp * 2

läs den klistrade tråden om spyware, och innan du gör vad som står där, gå in i kontrollpanelen -> lägg till och ta bort program, och avinstallera Yahoo search bar.
 
Sv: Hjälp * 2

Hmmm! Så enkelt så jag inte ens tänkte på det. :crazy: Men hur sjutton kunde den ramla in i en dator så där bara?
 
Sv: Hjälp * 2

följde med något annant program, installerade sig själv för att du använder internet explorer (det är därför det kallas säkerhetshål). hmm. många sätt.
 
Sv: Hjälp * 2

det kan vara så att i inställnignar så har du klickat i kräv lösenord för alla passport.net tjäsnter eller liknande. alternativt att du msåte ha en ny variant av shockwave flash installerat på datorn. java också kanske, inte säker dock, men testa med det.
 
Sv: Hjälp * 2

Fast detta började i förrgår och innan det så fungerade det kanon. :crazy: :confused: Jag vill nog ingen dator ha längre. :cry:
 
Sv: Hjälp * 2

Jo olika toolbar följer med i olika plugin.
Det gäller att se vad man trycker när man installerar.
 
Sv: Hjälp * 2

*kl*

Tack för era svar. Ingen som har en susning om varför reklamrutan stannar kvar fast spelet är färdigladdat???
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har fått ett ganska irriterande problem på min dator, det är så att när jag är ute på internet och ska öppna en ny sida, klickar på...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Stalker
·
Bukefalos Detta är en beskrivning av hur man kan göra om den användarbild (avatar) man vill ha är för stor för det nya forumet. Nuförtiden får ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 040
Senast: Ceta
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 356
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp