Bukefalos 28 år!

Hjälp, den förföljer mig

Luff

Trådstartare
Jag är inte någon lättäcklad person men;
Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet måste hänga på fb så kommer den åter då och då.
Det är vad som ser ut som en bröstvårta med synnerligen äckliga saker i. Jag vågar inte gå in och titta på länken av rädsla för att det är vidrigare än första bilden.
Samtidigt så dyker bilden upp i huvudet på mig ideligen.
Jag känner mig då lätt illamående och inser att jag försöker skydda mina bröst för att det känns så obehagligt.

Så kan någon lugna mig med att det inte är vad det ser ut att vara (typ en fejkbild eller något helt annat än en bröstvårta typ en korall) så jag kan gå in och titta så jag släpper bilden?
 
Plus 1 på den!
Jag vågar inte klicka på länken, för då lär jag väl kräkas, jag är en smula irriterad på den som delat. Sen vill en liiiiten del av mig klicka på länken och få det gjort.

Dumma!

Hoppas nu bara att nån vet..
 
Jag är inte någon lättäcklad person men;
Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet måste hänga på fb så kommer den åter då och då.
Det är vad som ser ut som en bröstvårta med synnerligen äckliga saker i. Jag vågar inte gå in och titta på länken av rädsla för att det är vidrigare än första bilden.
Samtidigt så dyker bilden upp i huvudet på mig ideligen.
Jag känner mig då lätt illamående och inser att jag försöker skydda mina bröst för att det känns så obehagligt.

Så kan någon lugna mig med att det inte är vad det ser ut att vara (typ en fejkbild eller något helt annat än en bröstvårta typ en korall) så jag kan gå in och titta så jag släpper bilden?

Det låter inte bekant alls. Jag har nog vettiga vänner på Facebook! :)
 
jag maste saga att jag tror att jag vet vad du pratar om, jag öppnade traden med stangda ogon och scrollade ner for att slippa eventuell beskrivning :yuck: min enda "van" som delat pa FB blev bortagen som van, kanner henne anda inte sa val och tyvärr etsar san dar skit fast sig i hjärnan pa mig och far mig att ma ratt daligt (tog mig ett bra tag av att klara av surinam paddans forokningsmetod och jag jobbar jag anda med amfibier).

- Japp ackelmagad nar det kommer till vissa saker. Vilken tur att jag jobbar med biologer, ibland delas det alldeles for friskt av vissa historier....
 
Jag är inte någon lättäcklad person men;
Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet måste hänga på fb så kommer den åter då och då.
Det är vad som ser ut som en bröstvårta med synnerligen äckliga saker i. Jag vågar inte gå in och titta på länken av rädsla för att det är vidrigare än första bilden.
Samtidigt så dyker bilden upp i huvudet på mig ideligen.
Jag känner mig då lätt illamående och inser att jag försöker skydda mina bröst för att det känns så obehagligt.

Så kan någon lugna mig med att det inte är vad det ser ut att vara (typ en fejkbild eller något helt annat än en bröstvårta typ en korall) så jag kan gå in och titta så jag släpper bilden?
Jag tror jag vet vilken du menar, det ser ut som larver på väg att krypa ut runt bröstvårtan, eller hur...? Jag TROR den bilden/filmen finns i en länk som man måste dela för att kunna se den. Det dräller av såna länkar som man ska frestas att dela innan man får se dem, och jag gör det aldrig. Det mesta är bara strunt och fejk.
 
Jag tror jag vet vilken du menar, det ser ut som larver på väg att krypa ut runt bröstvårtan, eller hur...? Jag TROR den bilden/filmen finns i en länk som man måste dela för att kunna se den. Det dräller av såna länkar som man ska frestas att dela innan man får se dem, och jag gör det aldrig. Det mesta är bara strunt och fejk.

Men usch vad äckligt :yuck:

Jag klickar inte heller på sånt, tar bara bort skiten så jag slipper se den!
 
@Lyeton jag ar sa glad att du sagt det :love: far nog min van som ar ackelmagad att kanna sig battre också. Jag vagade varken klicka pa lanken eller googla ifall det skulle komma up mer/jag skulle fa information att sanna saker bor i närheten av mig :yuck: efter alla insekts historier jag hort som ar sanna sa var det inte särskilt avlägset for mig att det var pa riktigt :nailbiting:
 
@skuggi @astronaut @Gnist

Den bilden såg jag för år sedan, om det är den jag misstänker, och den är verkligen fruktansvärt äcklig! Men som tidigare sagt så är den ju fejk.

Jag kan posta bildlänken, men de som tror att de kommer bli äcklade eller vet att de blir äcklade - titta inte.

https://c2.staticflickr.com/6/5090/5360648196_9bf54c79f5.jpg
Ganska kasst photoshoppat tycker jag. Eller ja, själva blendningen är bra gjord men den är ju väldigt orealistisk.
 
Jag är inte någon lättäcklad person men;
Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet måste hänga på fb så kommer den åter då och då.
Det är vad som ser ut som en bröstvårta med synnerligen äckliga saker i. Jag vågar inte gå in och titta på länken av rädsla för att det är vidrigare än första bilden.
Samtidigt så dyker bilden upp i huvudet på mig ideligen.
Jag känner mig då lätt illamående och inser att jag försöker skydda mina bröst för att det känns så obehagligt.

Så kan någon lugna mig med att det inte är vad det ser ut att vara (typ en fejkbild eller något helt annat än en bröstvårta typ en korall) så jag kan gå in och titta så jag släpper bilden?
Har också sett den och den sitter fast på näthinnan. Den är fejk (som jag såg nu att någon redan skrivit) men den är ändå skitäcklig!
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 935
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 160
Senast: Pratsch
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 040
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ För ett tag sedan gick jag till en optiker då jag tyckte att jag behövde anstränga ögonen såpass att de kändes trötta. Jag tänkte väl...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 579
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp