Bukefalos 28 år!

Hjälp, den förföljer mig

jag tanker da inte ga in och titta aven fast jag vet att den ar fejk :D haller den också borta fran vissa kollegor som sakerligen stolt skulle kunna förevisa sådana saker mer eller mindre oväntat pa sina massiva skarmar. Enbart for att javlas med en :cautious:
 
Den är fejk och över 15 år gammal. Det är toppen av en apelsin förstorad rejält som är photoshoppad in, det var en fejkhistoria som cirkulerade om en exotisk sjukdom på den tiden.
 
Tja, om man kollar på botfly och mango fly så skulle det mycket väl kunnat vara äkta, fast vet man det är fejk så säger jag inte emot. ;)

 
Den där förbannade bilden har förföljt mig i flera år, och jag trodde den var äkta. Satan vad skönt att få höra att den är fejk :wtf:
 
Okej. Varför googlade jag botfly.:banghead::yuck::nailbiting:


Bilden som talas om i tråden ser inte alls äcklig ut. Den ser ju precis som någon skrev precis ut som en lotusblommas frön.
 
Själv är jag lite avundsjuk för att ingen delat den här länken med mig :eek:

/Tina, som med skräckblandad förtjusning äääälskar att titta på äckliga kroppsgrejor :nailbiting:
 
Äh den dök upp på min fejja nu, som om någon hade läst det här...

Den bilden är ju fejjk syns det LÅNG väg.

Och det var väl inte den skarpaste av mina bekantskaper om sprider den.
 
Jag är inte någon lättäcklad person men;
Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet måste hänga på fb så kommer den åter då och då.
Det är vad som ser ut som en bröstvårta med synnerligen äckliga saker i. Jag vågar inte gå in och titta på länken av rädsla för att det är vidrigare än första bilden.
Samtidigt så dyker bilden upp i huvudet på mig ideligen.
Jag känner mig då lätt illamående och inser att jag försöker skydda mina bröst för att det känns så obehagligt.

Så kan någon lugna mig med att det inte är vad det ser ut att vara (typ en fejkbild eller något helt annat än en bröstvårta typ en korall) så jag kan gå in och titta så jag släpper bilden?

Det finns nåt som heter tryphobia, rädsla får många små hål tätt ihop. Verkar vara ganska vanligt.

Bildgoogla inte det om ni är lättäcklade!
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 935
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 160
Senast: Pratsch
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 034
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ För ett tag sedan gick jag till en optiker då jag tyckte att jag behövde anstränga ögonen såpass att de kändes trötta. Jag tänkte väl...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 579
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp