Hjälp med möss!

Fibusen

Trådstartare
Vi har fått in möss,minst 2-3 stycken (som vi sett samtidigt,men det är säkert massa fler) har vi inne iallafall,och vi får inte bort dom! Vi har vanliga musfällor,och osten är borta varje morgon,men fällorna smäller inte! sen köpte vi nån annan slags fälla igår,men lika där så knycker dom osten och drar.

Vad ska vi göra? Det är äckligt!

Till råga på allt så är det nån råttjävel som gått och dött nånstanns så det luktar lik i hela huset! Vi kräks!
 
Sv: Hjälp med möss!

Finns mus skrämmare som man sätter i ett väggutat, de ger ifrån sig ett ljud som möss inte tycker om men vi hör det inte.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord...
2
Svar
27
· Visningar
2 384
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 726
Senast: Lillefrun
·
Äldre Jag har länge haft en liten halvtaskig lukt stundtals i köket, MYCKET problem med möss och råttor, men det har lugnat sig väldigt mycket...
Svar
14
· Visningar
11 849
Senast: pepp
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp