Bukefalos 28 år!

Hjälp, min katt är en vampyr!

J

jojjan

I natt väcktes jag av att min katt försökte ta en tugga av min arm :eek:
Han var helt tokig, skrek och ville inte släppa. Och han bet HÅRT om och om igen! Höll i med klorna gjorde han också. Till slut var jag tvungen att nästan bända upp gapet på honom och stänga ut honom. Jag vågade inte sova med honom i rummet efter det :(
Då satte han sig utanför dörren och jamade, krafsade och tog i dörrhandtaget. Han satt där i säkert en timme.

Han har aldrig gjort något liknande förut och jag blev riktigt rädd för honom.
Varför gjorde han såhär?! :confused:
På morgonen var han helt normal och låg i famnen och spann som vanligt.
 
obehagligt! Jag skulle INTE vilja bli väckt så...

Jag har en katt hos mina föräldrar som gjorde så några få gånger när jag försökte klappa. Annars är han världens gosigaste men just de gångerna blev jag tvungen att fräsa och gorma åt honom för att få honom att släppa.
Han har inte gjort så på ett bra tag nu, hoppas att det var sista gången
 
Han drömde inte då!? Spirit gjorde så på mig en gång men när jag skrek åt honom så ryckte han till och såg väldigt förvånad ut, precis som om han var nyvaken och undrade vad mattes stortå gjorde i hans mun. :D
 
Han gick kanske i sömnen då :crazy: :D
Känns skönt att veta att man har en någorlunda normal katt iallafall. Jag har funderat på diverse förklaringar annars, vampyr, varulv, monster :confused:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
997
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 812
Senast: Kaching
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 868
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 705
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridstrumpor!
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp