Hjälp, vatten i huvudet!

Gör aldrig om det igen, poängen med salt är att det ska vara samma saltbalans som i kroppen och då gör det inte ont. Gjorde det själv en gång och höll på att tuppa av av smärtan. Prova med salt igen och se om det går bättre. Vet in om vattnet kan absorberas, är du säker på att vattnet verkligen kom in i bihålorna? Tänker att om du sprutar in vatten och det inte rinner ut genom den andra näsborren så borde det vara för att det är täppt och då borde vattnet istället rinna tillbaka samma håll. I vilket fall tror jag inte att du behöver vara orolig att du går runt med en massa vatten i bihålorna.

Jag lovar att salta vattnet i fortsättningen :) Problemet nu var dock inte själva smärtan utan att vattnet (troligtvis) stannade i bihålorna. Varför jag tror det är för att det kändes exakt som vid bihåleinflammation efteråt och att jag fick lock och knasterljud i ena örat en stund senare. Jag sprutade in ca en halv dl innan jag stoppade (är mätare på sprutan) så jag hade märkt om det kommit ut genom någon av näsborrarna. Nu är jag ju mycket bättre så på något sätt har kroppen lyckats lösa det själv :up:
 
Jag lovar att salta vattnet i fortsättningen :) Problemet nu var dock inte själva smärtan utan att vattnet (troligtvis) stannade i bihålorna. Varför jag tror det är för att det kändes exakt som vid bihåleinflammation efteråt och att jag fick lock och knasterljud i ena örat en stund senare. Jag sprutade in ca en halv dl innan jag stoppade (är mätare på sprutan) så jag hade märkt om det kommit ut genom någon av näsborrarna. Nu är jag ju mycket bättre så på något sätt har kroppen lyckats lösa det själv :up:
:up: Man brukar inte göra det misstaget 2 gånger, jag tyckte det var den värsta smärtan jag upplevt i mitt liv haha :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 034
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 311
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 215
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp