Hjälp, jag vet inte om jag klarar det här!

Sv: Hjälp, jag vet inte om jag klarar det här!

*kl*
Här läst många olika trådar på olika forum.
Det är väldigt underligt att det är "dåligt" att vara ifrån sina barn för mycket och det är "dåligt" att vara med sina barn för mycket. :confused:

Hur är det egentligen?

Om man lämnar bort sina barn varje vecka eller varje månad, så tycker en hel hop med människor att det är dåligt. Antingen dåligt föräldraskap eller helt enkelt bara dålig stil att göra så.

Och gör man tvärtom, så är det likdant..

Slutar aldrig att förvånas.

Håller med dig. Hur man än gör är det alltid nån som ska kritisera ens val.
Man får helt enkelt skita i vad andra tycker och bara göra.
Men man kanske också får räkna med sånt om man skriver i ett diskussionsforum.

Åh vad glad jag blir, att få vara en källa till inspiration är ju underbart, särskilt med tanke på att vi ju är ganska speciella med vårat tänk kring närhet och närvaro.

Jag får faktiskt höra, ganska ofta dessutom, att vi gör "fel" med ganska mycket av det vi gör med våra barn. Lite jobbigt då vi faktiskt bara försöker få det bra, för dem och för oss.

Nu sover mina boys, de somnade på varsin sida av sin mamma, efter att ha varit och handlat på "kia" som D säger, och ätit lite. Mamman är glad och nöjd att ha sin familja samlad, men samtidigt lika glad för att killarna har haft en jättekul helg med sin pappa :love: De har tydligen haft ganska mycket för sig, och var glada och nöjda hela tiden, mina "små", vackra barn!

Upplever nästan att folk blir provocerade av det, även från främmande människor har jag fått höra de mest plumpa saker :eek: Det är väldigt ledsamt att höra och behöva försvara sig jämt och ständigt. Jag ifrågasätter ju inte eller klankar ner på någon annan hur de gör med sina barn.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 893
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka