Hjälp med FB!

Die_Frau

Trådstartare
När jag gick över till tidslinjen råkade jag ta bort inställningen där mina inlägga och "gillar" av andras inlägg inte skulle synas i loggen. Hur fanken får jag tillbaka det? Vill verkligen inte att folk ska kunna snoka så noga vilka statusar eller bilder jag gillar eller vad jag väljer att kommentera. Har funkat bra innan, märkte att folk visste betydligt mindre om mina aktiviteter på FB då det enda de kunde se var mina egna statusuppdateringar eller när någon annan gjort inlägg i min logg (förutom när gemensamma vänner naturligtvis kunde se att jag kommenterar något hos en gemensam vän)

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någon möjlighet att ställa in på Facebook så att en viss vän inte ska se det jag publicerar i grupper och som kommentarer till... 2
Svar
21
· Visningar
3 283
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter... 40 41 42
Svar
836
· Visningar
34 209
Relationer En del gillar att peta i sår och en del att klämma finnar. Jag ogillar att läsa folks kommentarer på fb, under ex artiklar från...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Heulwen
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 846
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka