Hockeynördar, se hit!

Sv: Hockeynördar, se hit!

Förstår det. Med tre hockeynördar i familjen, en som är mer åt fotbollshållet och en som var mer intresserad av filmkanalerna blev Viasat rätt givet för oss, särskilt när vi ville följa bortamatcherna i Allsvenskan också, men jag har saknat Elitserie-matcherna. Nästa år ska jag ta mig tiden att åka till Växjö när Brynäs spelar.
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

STOR hockeynörd här som håller på Almtuna. Den här säsongen har till stor del varit riktigt skit.

Men jag är så otroligt, extremt stolt över upphämtningen grabbarna gör efter tränarbytet! Från att ha varit totalt uträknade tar de 11 av 15 möjliga poäng och slipper negativt kval! :bow:
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Inte hockeynörd men håller lite koll och tycker det kan vara underhållande att se matcher ibland, framför allt i slutspelet. Håller på Färjestad (såklart ;)) och tycker det har gått som vanligt - halvsegt i början för att ta igen allt i slutet.

Tycker dock hockeyn är som roligast när de möter HV, så jag kan bjuda hem Chili för att se på matchen här och servera henne whisky i Färjestad-glaset. :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Ja, det var jäklar vilken fart Almtuna fick på slutet, trodde vi skulle få med oss er till negativt kval men ni klarade er. ;)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Här har vi en gigantisk nörd, jag älskar hockey! Modo är laget i mitt hjärta :laugh: Har gått på varenda hemmamatch den här säsongen samt åkt på ett antal bortaresor.
Ska bli så skoj med slutspel! :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

det gör ont i hjärtat bara att läsa ditt inlägg, så jäkla STOLT är jag över grabbarna! :love:

väldigt konstig känsla att vara glad att säsongen är över! nu längtar jag som faasen till nästa!
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

KL

Här har vi en till nörd :banana:

Mitt hjärta klappar för Frölunda och därför känns det ju... sådär iår :p
Mest kaos och STOR besvikelse att Frölunda aldrig gjorde slag i saken och lät Henke Lundqvist, Loui Eriksson och Erik Karlsson få spela.
Speciellt Henke som var hemma i Götet, tränade med laget och hade en mask klar ifall att... Men nej skit i fansen bara :cry:

Hoppas på ett maffigt slutspel och ett bättre år nästa år men ny tränare.
För ärligt talat, hur kul är det med en fjantig tränare som bara står och ser på match efter match och bara längtar efter semestern? :mad:
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Men vad roligt! :D Vi blir ändå ganska stor klack på lördag!
Anton är min bror! Hans tjej har lika fint namn som jag.. ;) Vad roligt att du känner honom, är det genom hockeyn eller?:)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Haha rätt mysigt att Modovärlden inte är så stor på ett sätt!
Yes genom hockeyn, setts i Ö-vik och när han varit på bortamatcher i södra sverige.
Men va kul, då får han introducera oss på lördag :)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Henke Lundqvist är mina drömmars man, förstår om du sörjer detta. ;)

Eftersom jag håller på ett allsvenskt lag först och främst fick vi förmånen att se flera NHL-spelare live (dock inte hos oss, men hos motståndarna), och det kändes... stort. :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Jag hoppas att jag också får säga att jag är stolt om drygt en månad när kvalserien är slutspelad. Vi har varit i positivt kval i flera år nu, så det känns för jäkligt att få prova på motsatsen, men sånt är livet. (Jag är stolt över dem oavsett, många hade bara spelat division 1 innan och med hänsyn till det kan jag inte påstå att de har skämt ut sig fullständigt.)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

jag hejar på er! men oavsett hur det går kan INGEN ta ifrån er hur snabbt ni tog er upp till allsvenskan! fantastisk insats av alla!
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Tack (säger jag och skickar din hälsning mentalt vidare till grabbarna i laget :D). Nej, föreningen grundades liksom 2001, och det är inte alls länge sen om man jämför med många andra, min andra favorit (Brynäs) firade ju 100 år förra året. :eek: Och för oss som varit med sen de tröskade runt i division 2 så är det snabbt marscherat. Hoppas bara de håller sig kvar nu, det är de värda. Det är ju inte spelarnas fel att förre tränaren satte ihop ett lite för tunt lag från början.
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Tycker dock hockeyn är som roligast när de möter HV, så jag kan bjuda hem Chili för att se på matchen här och servera henne whisky i Färjestad-glaset. :D

Såklart. ;)

Så PEPP på HV-LHC på tisdag, lyckan är total att Kanal 9 sänder matchen!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 374
Senast: Snurrfian
·
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
5 204
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 890
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp