Hockeynördar, se hit!

Sv: Hockeynördar, se hit!

Jag är kanske ingen nörd, utan snarare någon form av anti-hockey-nörd :D jag hejar förvisso på Troja-Ljungby (och håller lite koll på hur det går) men det viktigaste för mig som göteborgare är när Frölunda åker på stryk! :angel: Så jag kan gå på Frölundas matcher (för det är roligt med hockey) men väl där så hejar jag i princip alltid på det andra laget :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Här är det Modo för hela slanten! ;) Jobbar själv på hemmamatcherna, så jag har möjlighet att se varje match live i stort sett. 8)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

KL

Frölunda i hjärtat :love: Dom är bäst!

Okej, dom har knappt spelat bra sedan dom tog senaste sm-guldet för typ 7 år sedan.. :angel: Men jag gillar dom ändå! :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

*kl*

Här är det Luleå som gäller! Jag tror det kan gå riktigt bra i slutspelet så länge de lyckas undvika Färjestad.

Killen håller på Brynäs, men tydligen bara vartannat år... :angel:
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Inte nörd, men är man uppväxt med en SAIKare som fadersfigur är det svårt att låta bli att hålla en tumme eller två. ;) Min sambo håller på Brynäs, oftast i alla fall. Den här säsongen är han inte lika entusiastisk av någon anledning. :angel:
Vi har varit på några matcher i Läkerolen, det är fullskaligt krig hemma innan varje gång, och ett mini-derby på läktaren. :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Men Björklöven får baske mig inte gå upp i HA på bekostnad av att vi åker ut i år. :mad: :p

transmission: Matcherna mot DIF hemma har varit roliga i år. (Jag håller på Karlskrona, det är väl typ bara jag kvar som gör det efter i år :grin:). Men mot Djurgården har det gått bra. :angel:
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

*kl*
En FBK:are in i märgen här!
Får väl säga att jag är relativt nöjd med säsongen så här långt :) Vi brukar ju dessutom spotta upp oss i slutspelet.
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Jodå, fullständigt! :D
Med en sambo som spelade Elithockey som junior och en son som spelar hockey (tränar 3 ggr/v och matcher på helgerna) så är jag minst sagt involverad :p

Mitt lag (AIK) gick tyvärr inte till slutspel så riktigt nöjd är jag ju inte - dock får man väl vara glad att de iaf slapp kvalserien :)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

KL

En kanonavslutning av Färjestad igår och en 2a plats i serien :)
Färjestad-Modo i kvarten känns bra det också:) Tror det blir en rolig vår!
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

kl

Åååh satt halva natten och planera resor hit och dit, Olearyskvällar, jobbschema mm. Kunde inte sova, ska bli så jävla kul!
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

*kl*

Här är det Luleå som gäller! Jag tror det kan gå riktigt bra i slutspelet så länge de lyckas undvika Färjestad.

Killen håller på Brynäs, men tydligen bara vartannat år... :angel:

Jag ska hålla alla tummar jag kan för er nu i början av slutspelet :D
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Jag håller på Färjestad och är så stort fan att jag för åtta år sen tatuerade in vargen :love:

Dock bor jag inte särskilt bra till för hockey. Ängelholm är närmast men även dit är det en bit :mad: Av den anledningen vore det bra om MIF kom tillbaka till elitserien :p
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Äsch, man kan titta på Allsvenskan också. ;)

Mvh Hon som håller på ett lag där det faktiskt finns supportrar som flyger Karlskrona-Haparanda för att titta på en bortamatch i HA. :angel:
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

*KL*

Idag opererade jag knät (meniskskada) och läkaren frågade mig om en "praktikant" som pluggar till sjukgymnast fick vara med. Hög på lugnande och jättenervös inför operation sa jag att det var ok. In kommer en hyfsat snygg kille. Efter op. frågade sköterska n om jag känt igen killen? Jag bara nää.:crazy: Det visade sig att det var Mikael Renberg - hyfsat känd hockeyspelare alltså :cool: :grin:

Honom borde jag ju liksom känt igen :mad::o Snacka om att sambon tråkat en nu på e.m om det :p
Jag skyller på att jag var lite smått hög och dessutom supernervös inför operationen :cool: :p
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Pfft. Jag håller på Färjestad och enda anledningen att stå ut med att se MIF är om Färjestad är på besök :p
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Ja, det skulle ju vara för det då. :p

Jag är överlycklig över att slutspelet kommer gå i andra kanaler än det som förut hette Canal plus och numera heter något annat som jag jämt tappar namnet på. Vi bytte till Viasat för att kunna följa Allsvenskan, och då försvann Elitserien ur tablån. Jag bor också lite dumt till för att kunna följa live, Växjö är närmast, men det tar ändå ett par timmar att åka dit.
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Jag har kunnat följa elitserien hela vintern. Har typ universums största kanalpaket inklusive CMore Max :p (Och ja, det är värt de nästan 900 kronor det kostar per månad :o )
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 370
Senast: Snurrfian
·
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
5 204
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 888
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp