Bukefalos 28 år!

Höanalys.. Hur långt tid?

E

em84a

Hej!

Har skickat in mitt hö på analys... Tänkte bara höra om ngn vet hur lång tid de tar ca? :bow:

Mvh /E
 
Sv: Höanalys.. Hur långt tid?

För oss tog det ungefär en vecka hos Analycen, fick svaret för ca 2 v sedan. Agri Lab förra året var något snabbare. Beror nog lite på arbetsbelastningen och när man skickar in.
 
Sv: Höanalys.. Hur långt tid?

Jag sände in det på en torsdag fick svar på fredagen samma vecka ..men det visade sig att dom sänt mig fel analys rapport .sen tog det en vecka ca.
 
Sv: Höanalys.. Hur långt tid?

Första gången tog det två dagar, därefter har jag fått det som bilaga i e-post inom 1-2 dagar. Rekordet var ett prov som vi skickade vid 17-tiden en dag och analysen var klar innan eftermiddagskaffet nästa dag. Använde Analycen.

Tänk på att välja rätt brevlåda (kolla när den töms) eller lämna in på postkontoret så att provet inte blir liggande i en varm och solig brevlåda i flera dagar.
 
Sv: Höanalys.. Hur långt tid?

Lånar tråd.

Någon som skickar till Hjortens Lab? Hur lång tid har det tagit för er att få svaret? Skickar dom till e-mail också om man skriver det på följesedeln?
 

Liknande trådar

Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 658
Senast: Morces
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: Habina
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 601
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp